برگزاری تور صنعتی مجازی در حوزه صنایع نساجی و نانوپوشش‌ها / ۲۹ بهمن و ۲ اسفند

۲۹ بهمن و ۲ اسفند تور صنعتی مجازی در حوزه صنایع نساجی و نانوپوشش‌ها برگزاری می‌شود. بدینوسیله از کلیه مدیران، صنعتگران، پژوهشگران، فعالان رسانه‌ای و عموم علاقمندان حوزه‌های صنعتی فناوری نانو، دعوت می‌شود تا از این تورها بازدید کنند.

در راستای ترویج صنعتی فناوری نانو، لایو تور صنعتی، روز چهارشنبه ۲۹ بهمن ماه، رأس ساعت ۱۲ ظهر، با موضوع بازدید مجازی از کارخانجات نساجی زرباف امین، تولیدکننده پارچه‌ها و پتوهای هواپیمایی و منسوجات مبتنی بر فناوری نانو و با راهبری جناب آقای رضا مهدیزاده، مدیر کارخانجات نساجی زرباف امین، در صفحه اینستاگرام نانو و صنعت (INDnano.ir@) به نشانی (https://www.instagram.com/indnano.ir)، برگزار خواهد شد.

همچنین تور صنعتی مجازی بازدید از نمایشگاه توانمندی‌های فناوری نانو ایران در حوزه نانوپوشش‌ها، در ساعت ۱۱ روز شنبه دوم اسفندماه، با راهبری مهندس رضا سلطانعلی‌زاده، مدیر شبکه تبادل فناوری نانو در صفحه اینستاگرام نانو و صنعت به نشانی (https://www.instagram.com/indnano.ir)، برگزار خواهد شد.

برای ارائه خدمات بهتر و همکاری و اطلاع‌رسانی‌های آتی به حاضران لایو، لینک ثبت‌نام در نشانی (https://lb۲.ir/b۴l۷ay)، برای تور بازدید از کارخانجات زرباف امین و نشانی (https://lb۲.ir/mntjyo)، برای تور نانوپوشش‌ها در ستاد نانو، جهت بهره‌مندی عموم علاقمندان فناوری نانو و صنعت، قابل دسترس است.

گفتنی است کارخانجات صنایع نساجی زرباف امین در شهر صنعتی کاوه (ساوه)، به‌صورت شبانه‌روزی به بافت، رنگرزی و تکمیل محصولاتی با کیفیت و مطابق با آخرین تکنولوژی روز می‌پردازد. این کارخانه، دارای بخش‌های مختلفی از جمله کارخانه بافندگی و کارخانه رنگرزی و تکمیل می‌باشد که در حال تولید پارچه‌های نانو و با تنوع بالاست و این امر یکی از اصلی‌ترین نقاط قوت این شرکت می‌باشد. منسوجات این کارخانه در ابتدا محدود به تولید پارچه‌های رسمی کت و شلواری فاستونی بود. اما به تدریج خطوط تولید روکش صندلی خودروهای داخلی، پتوهای مسافرتی خطوط پروازی، ملحفه و پرده نیز به این کارخانه اضافه شد. امروز با قدرت گرفتن صنایع پوشاک داخلی، این کارخانه بافت انواع پارچه‌های پالتویی و مانتویی را برای خوشنام‌ترین برندهای ایرانی انجام می‌دهد. همچنین کیفیت و شایستگی این برند منجر شد تا در سال‌های بعدی برخی از تولیدکنندگان خوشنام اروپایی مانند C&A در کشور آلمان وارد همکاری و صادرات برخی از محصولات زرباف امین شوند.

همچنین تور صنعتی مجازی (لایوتور فناوری)، در بستر اینستاگرام و بصورت زنده، برگزار می‌شود که به‌عنوان اختتامیه دوره صنعتی کاربردهای فناوری نانو در صنایع پوشش‌دهی سطح، و به منظور آشناسازی فعالان و علاقه‌مندان حوزه‌های مختلف صنعتی با توانمندی‌ها و محصولات صنعتی فناوری نانو ایران در حوزه نانوپوشش‌ها و ایجاد فضای زنده پرسش و پاسخ، به اجرا گذاشته می‌شود.

بدینوسیله از کلیه مدیران، صنعتگران، پژوهشگران، فعالان رسانه‌ای و عموم علاقمندان حوزه‌های صنعتی فناوری نانو، دعوت می‌شود تا در این لایوتورهای صنعتی، شرکت نمایند و ضمن دیدار مجازی از روند تولید منسوجات مرتبط با فناوری نانو و محصولات مرتبط با نانوپوشش‌ها در ستاد نانو و همچنین آشنایی با کاربردهای فناوری نانو در صنایع موجود، به طرح پرسش‌ها از مدیر مجموعه صنعتی و راهبر لایو و بیان نقطه نظرات خود بپردازند.

شایان ذکر است که سلسله برنامه‌های تور صنعتی مجازی در بستر اینستاگرام و بصورت زنده (لایوتور صنعتی)، در راستای ترویج صنعتی فناوری نانو، و با هدف معرفی توانمندی‌ها و محصولات صنعتی فناوری نانو ایران در این حوزه، و ایجاد فضای زنده پرسش و پاسخ با مدیران صنعتی و نانوفناوران، به اجرا گذاشته می‌شود.

لایوتور فناوری بازدید از نمایشگاه ستاد ویژه توسعه فناوری نانو