افزایش دامنه کسب و کار برای توسعه گرافن در بخش باتری و خودروی الکتریکی

ارتاسیا اینترنشنال هولدینگ (Earthasia International Holdings Ltd)، پیشرو در ارائه محصولات گرافنی، اعلام کرد که یک شرکت جدید با نام گرافکس تکنولوژیز (Graphex Technologies LLC) را تشکیل داده است.

ارتاسیا اینترنشنال در تولید محصولات و فناوری‌های گرافنی پیشرو است. این شرکت به‌تازگی اعلام کرده که یک شرکت جدید راه‌اندازی کرده است. گرافکس تکنولوژیز جدیدترین مورد اضافه شده به گروه گرافکس است، گروهی که شامل شرکت‌های متعددی نظیر Graphex Technologies China Limited و Graphex Technologies Heilongjiang Limited  است. گرافکس تکنولوژیز دارای مجوز دسترسی دائمی به تمام اختراع ثبت شده این گروه خواهد بود و بر راه‌اندازی اتحاد راهبردی در آمریکای شمالی تمرکز خواهد کرد.

چان یک یان آندروس، مدیر ارشد اجرایی گرافکس تکنولوژیز می‌گوید: «در حالی‌که ما همچنان به رشد تجارت محصولات گرافن خود در چین ادامه می‌دهیم، نیاز و انگیزه برای انرژی‌های تجدیدپذیر در سراسر جهان در حال افزایش است و این زمان مناسبی برای گسترش کسب و کار ما است. گرافکس تکنولوژیز حضور ما را در آمریکا فراهم می‌کند و می‌تواند به‌عنوان سکوی پرتاب برای مشارکت‌های جهانی، اتحادهای استراتژیک و همکاری باشد.»

در ابتدا گرافکس تکنولوژیز توسط مدیر ارشد استراتژی (CSO)، دن نای هدایت خواهد شد. دان بیش از ۲۰ سال تجربه دارد که می‌تواند به‌عنوان یک رهبر، کسب و کار را ساختار ‌دهد و هم، تیم‌های تجاری منسجمی را ایجاد کند؛ او یک سرمایه‌گذار با ارزش است که برای شناسایی دارایی‌های کم‌ارزش از تجزیه و تحلیل مالی و عملیاتی استفاده می‌کند. به‌عنوان CSO، دان مسئول اتحاد دیدگاه شرکت در پشت دارایی‌های گرافن با ارزش و افزایش حضور بین‌المللی است.

نای می‌گوید: «در حالی‌که حضور ما در حوزه گرافن در چین رو به رشد است، شرکت گرافکس تکنولوژیز برای صادرات این تخصص و دانش به سراسر جهان از موقعیت خوبی برخوردار است. با تمرکز بیشتر بر پروژه‌های انرژی پایدار در آمریکای شمالی، ما از چشم‌انداز جهانی برای رشد و برداشتن این قدم‌ها به سمت آینده، بسیار هیجان‌زده هستیم.»

تغییرات اخیر نشان‌دهنده تمرکز این شرکت در تحقیق، توسعه، ساخت و اجرای محصولات مرتبط با گرافیت و گرافن با بالاترین کیفیت است.

از زمان شروع کسب و کار گرافن در سال ۲۰۱۹، شرکت ارتاسیا اینترنشنال تمرکز خود را بر توسعه فناوری‌ها و فرآیندهای تقویت‌کننده انرژی تجدیدپذیر معطوف کرده است. گرافکس تکنولوژیز بر غنی‌سازی و ساخت گرافیت کروی و گرافن، اجزای اصلی باتری‌های وسایل نقلیه الکتریکی و باتری‌های یون لیتیوم تمرکز دارد.

این شرکت که از نظر راهبردی در نزدیکی بزرگترین منبع تأمین گرافیت طبیعی با کیفیت بالا در جهان واقع شده ‌است، روابط بسیار قوی و طولانی مدت با چندین تامین‌کننده عمده گرافیت دارد و دارای ۲۵ اختراع ثبت شده در زمینه‌هایی از جمله محصولات، روش‌های تولید، طراحی ماشین‌آلات و حفاظت از محیط‌زیست است.»