جذب سرمایه برای تولید ارزان و کارآمد نانومواد

شرکت هیدروگراف کلین پاور (HydroGraph Clean Power) برای تأمین بودجه مربوط به تجاری‌سازی فناوری تولید اختصاصی هیدروژن و گرافن، سرمایه جدیدی دریافت کرده است.

شرکت هیدروگراف کلین پاور، مستقر در کانادا، برای تأمین اعتبار به‌منظور تجاری‌سازی فرآیندهای سبز و مقرون به صرفه برای تولید گرافن، هیدروژن و سایر مواد راهبردی تشکیل شده‌است.

شرکت هیدروگراف کلین پاور به تازگی اعلام کرده که مبلغ۶،۵۰۵،۰۰۰ دلار کانادایی را از سوی شرکت‌های PowerOne Capital Markets Limited و Haywood Securities. HydroGraph دریافت کرده است.

درآمد حاصل از تأمین مالی شرکت هیدروگراف کلین پاور را قادر می‌سازد تا فناوری تولید هیدروژن و گرافن ثبت اختراع شده خود را تجاری‌سازی کرده و محصولات نهایی را به بازار عرضه کند. این شرکت در حال ساخت یک مرکز تولید تجاری جدید است که قادر به تولید محصولات سبز، رقابتی و با کیفیت بالا خواهد بود.

شرکت هیدروگراف کلین پاور به‌طور فعال فرآیند اختصاصی و انحصاری خود را برای تولید گرافن، هیدروژن و سایر مواد راهبردی با قیمتی رقابتی و اثرات منفی زیست‌محیطی اندک در صنایع تولید هیدروژن و گرافن تجاری‌سازی می‌کند.

این شرکت صاحب مجوز انحصاری جهانی فناوری است که از دانشگاه ایالتی کنساو برای تولید محصولات با ارزش در بخش انرژی پاک و فناوری‌ نانو دریافت کرده است.

هارولد دیویدسون، مدیر ارشد اجرایی شرکت هیدروگراف کلین پاور، اظهار داشت: «ما از دریافت این سرمایه بسیار خرسند هستیم چرا که این بودجه ابتکار عمل ما را برای توسعه فناوری در صنعت هیدروژن و گرافن بهبود داده و روندهای کاملاً جدید و کارآمد و بسیار قابل کنترل برای تولید محصولات با ارزش برای ما ایجاد می‌کند. ما از تلاش و پشتیبانی دانشمندان و مهندسان دانشگاه ایالتی کنساو سپاسگزاریم که این فناوری نوآورانه را برای تولید روزانه ۲ کیلوگرم گرافن با درجه کیفیت بالا در اختیار ما قرار داده‌اند. سرمایه جمع‌آوری شده به ما امکان می‌دهد تا تولید را بیشتر در جهت تجاری‌سازی با مقیاس بالا پیش ببریم. تلاش‌های ما در بخش تحقیق و توسعه ادامه خواهد یافت و روی سنتز سایر محصولات با ارزش حوزه فناوری‌نانو و اتوماسیون بیشتر فناوری‌های تولید فعلی متمرکز خواهیم شد.»

تأسیسات جدید تولیدی این شرکت در منهتن، دانشگاه کنساو و در مجاورت مرکز تحقیق و توسعه این شرکت در دانشگاه ایالتی کنساو واقع خواهد شد. شرکت هیدروگراف کلین پاور همچنین در حال ایجاد یک بخش تحقیق و توسعه در لندن است. این گروه تحقیق و توسعه به دلیل هدایت الکتریکی مثال زدنی گرافن، بر استفاده از گرافن برای فناوری‌های جدید باتری و ابرخازن‌ها متمرکز خواهد شد.