عرضه جوهرهای نانویی برای چاپ بافت‌های زیستی

شرکت آمریگو ساینتفیک جوهر نانویی زیستی به بازار عرضه کرده که برای چاپ سه بعدی برخی اندام‌ها نظیر عضلات بسیار مناسب است.

شرکت آمریگو ساینتفیک (Amerigo Scientific) به تازگی از گرافن سه‌بعدی برای چاپ بافت‌های تحریک شونده الکتریکی استفاده کرده است. آمریگو ساینتفیک، یک شرکت توزیع کننده متمرکز بر ارائه محصولات و خدمات حیاتی به انجمن‌های علوم پزشکی و علوم زیستی است. این شرکت جوهری از جنس گرافن را برای چاپ بافت‌هایی مانند قلب، عضلات اسکلتی و عصب و همچنین مدارهای زیست سازگار ارائه کرده است.

این جوهر زیستی، از یک ماده زیستی یا مخلوطی از چندین ماده زیستی به شکل هیدروژل تشکیل شده‌ است که معمولاً سلول‌های زنده یا مولکول‌های زیست فعال را کپسوله می‌کند. برای چاپ زیستی، جوهرهای زیستی از اجزای اساسی هستند و در طول یا بلافاصله پس از چاپ زیستی بهم پیوسته یا تثبیت می‌شوند تا اشکال نهایی سازه‌های بافتی مورد نظر ایجاد شود. انتخاب زیست‌جوهر مناسب به کاربرد خاص و نوع سلول‌ها و همچنین زیست‌چاپگر مورد استفاده بستگی دارد. یک جوهر زیستی ایده‌آل باید دارای ویژگی‌های فیزیکی و شیمیایی مطلوبی مانند قابلیت پیوند عرضی، ویژگی‌های مکانیکی، رئولوژیکی، شیمیایی و زیستی ویژه‌ای باشد.

آمریگو ساینتفیک چاپگرهای زیستی سه‌بعدی و مواد زیستی ارائه می‌دهد تا محققان را قادر به بازسازی معماری پیچیده بافت‌ها با دقت بالا به روشی سریع و مستمر کند. در این محصول جدید، گرافن سه‌بعدی، که ماده‌ای رسانا از نوع زیست سازگار است، می‌تواند در دمای اتاق چاپ شود و می‌توان آن را با سلول در حین فرآیند چاپ روی سطح مورد نظر قرار داد.

در کنار این جوهر زیستی، آمریگو ساینتفیک چاپگرهای زیستی سه‌بعدی را نیز ارائه می‌دهد، که نه تنها می‌تواند یک پلتفرم چاپ زیستی برای محققان در مراحل اولیه ایجاد کند، بلکه نیازهای بیشتر محققان در زمینه ترمیم مجدد، غربالگری دارو، مدل‌سازی تومور را برآورده می‌کند.

نینا کوپرر از محققان آمریگو ساینتفیک می‌گوید: «ما همچنین طیف گسترده‌ای از محصولات سلولی را ارائه می‌دهیم تا نیازهای چاپ زیستی سه‌بعدی مشتریان خود از جمله معرف‌ها، مدیاها، آنتی‌بیوتیک‌ها و سویه‌های سلولی را برآورده سازیم. این محصول جدید همراه با سایر مواد زیستی و زیستی، مشتریان ما را قادر می‌سازد تا آنچه را که نیاز دارند بهتر به‌دست آورند. ما از ابزارهای جدید خود و فرصت ارائه چنین محصولاتی که کاربردهای پزشکی را پیش می‌برد بسیار هیجان زده‌ایم و برای کمک به مشتریان در انتخاب موثرترین مواد و تجهیزات برای انجام پروژه‌ها تلاش می‌کنیم.»

آمریگو ساینتفیک یک شرکت توزیع کننده مواد زیستی بوده که بیش از ۲۰ سال تجربه غنی در زمینه‌های زیست پزشکی و بیوشیمیایی دارد.