فراخوان «توسعه افزودنی روان‌ساز چندعاملی کامپاندینگ الاستومرهای با پایه NR/SBR»

پنجاه و یکمین فراخوان «توسعه افزودنی روان‌ساز چندعاملی کامپاندینگ الاستومرهای با پایه ‌NR/SBR » با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی و به سفارش یک شرکت دانش‌بنیان منتشر شد. علاقمندان می‌توانند تا ۲۵ مردادماه سال جاری پروپوزال خود را در قالب Word از طریق سامانه غزال به آدرس ghazal.inif.ir/grant ارسال کنند.

در صنعت تایر، به منظور فرآیندپذیری و شکل‌گیری لاستیک، فرایندی به نام کامپاندینگ روی لاستیک صورت می‌گیرد، بدین صورت که از افزودنی‌های شیمیایی به‌عنوان کمک فرآیند استفاده می‌شود. این افزودنی شیمیایی چندین قابلیت دارد و به همین دلیل افزودنی چند عاملی کامپاندینگ لاستیک نام گرفته است.
در راستای توسعه افزودنی روان‌ساز چند عاملی کامپاندینگ الاستومرهای با پایه NR/SBR»، مجری تحقیق باید در گام نخست، روش سنتز را طراحی و سپس فرایند را متناسب با نتایج تست، بهینه‌سازی کند و در گام بعدی، لازم است کمک افزودنی روان‌ساز سورفکتانتی را با مشخصات موردنظر تولید کند.
شرکت در فراخوان تحقیقاتی و ارائه پروپوزال در قالب انفرادی، گروهی، شرکتی و سازمانی مجاز است.
پروپوزالی که بیشترین تناسب را با الزامات این نیاز تحقیقاتی داشته باشد انتخاب و به‌عنوان مجری به شرکت دانش‌بنیان متقاضی معرفی خواهد شد.
علاقمندان می‌توانند تا ۲۵ مردادماه سال جاری پروپوزال خود را در قالب Word از طریق سامانه غزال به آدرس ghazal.inif.ir/grant ارسال کنند.