تور صنعتی مجازی: بازدید از شرکت توسعه فناوری‌های پیشرفته مواد نانوساختار نماد- ۷ مهر

لایو تور صنعتی، روز چهارشنبه ۷ مهرماه، رأس ساعت ۱۱ صبح، با موضوع بازدیدمجازی از شرکت توسعه فناوری‌های پیشرفته مواد نانوساختار نماد (تولیدکننده سیم‌جوش‌های توپودری مقاوم به سایش بر پایه فناوری نانو) و با راهبری مهندس حامد پارسائیان، مدیر تولید شرکت توسعه فناوری‌های پیشرفته مواد نانوساختار نماد، در صفحه اینستاگرام نانو و صنعت (INDnano.ir@)، برگزار خواهد شد.

گفتنی است در چند سال اخیر شرکت توسعه فناوری نماد حجم زیادی از تحقیقات خود را به دو موضوع توسعه فولادهای نانوساختار و استحکام بالا (فولادهای نسل سوم) و پوشش‌های ضدسایش اختصاص داده است. همچنین شرکت در زمینه ارائه خدمات فنی و فروش تجهیزات به صنایع مختلف، دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی نیز فعالیت دارد.

بدینوسیله از کلیه مدیران، صنعتگران، پژوهشگران، فعالان رسانه‌ای و عموم علاقمندان حوزه‌های صنعتی فناوری نانو، دعوت می‌شود تا در این تور صنعتی مجازی، بصورت رایگان شرکت نمایند و ضمن اطلاع از تولید سیم‌جوش‌های توپودری ایجادکننده رسوبات نانومتری و سخت پوشی سطوح فولادی، به طرح پرسش‌ها از راهبر تور در مجموعه صنعتی و بیان نقطه نظرات خود در لایوتور حاضر بپردازند.

رویکرد فعلی شرکت توسعه فناوری‌های پیشرفته مواد نانوساختار نماد، طراحی آلیاژهای بسیار سخت و با مقاومت به سایش بسیار بالاتر از محصولات موجود در بازار، برای ایجاد لایه‌های سخت‌پوشی (Hardfacing) با هدف افزایش طول عمر قطعات است. شرکت توسعه فناوری‌های پیشرفته مواد نانوساختار نماد ظرفیت تولید سالانه بیش از  ۳۰۰ تن سیم‌جوش‌های توپودری را دارا است. این شرکت تاکنون توانسته برای تولید محصول سیم‌جوش توپودری تاییدیه‌ نانومقیاس از ستاد توسعه فناوری‌ نانو، استاندارد، ثبت اختراع و ثبت علامت تجاری را دریافت کند.

شایان ذکر است که سلسله برنامه‌های تورصنعتی مجازی در بستر اینستاگرام و بصورت زنده و رایگان (لایوتور صنعتی)، در راستای ترویج صنعتی فناوری نانو، و با هدف معرفی توانمندی‌ها و محصولات صنعتی فناوری نانو ایران در این حوزه، و ایجاد فضای زنده پرسش و پاسخ با مدیران صنعتی و نانوفناوران، به اجرا گذاشته می‌شود.