عرضه کیت‌هایی برای نانوحسگری گازی

شرکت آرنوس (AeroNos) کیت نانوحسگرهای گاز خود را به بازار عرضه کرد. این کیت توسعه‌ای به کاربران اجازه می‌دهد تا قابلیت‌های حسگری گازی را در محصولات و خط تولید خود به کار گیرند.

این شرکت به تازگی از یک کیت جدید رونمایی کرده است که به مشتریان کمک می‌کند قابلیت‌های حسگری گاز را در خطوط مختلف محصولات خود به کار گیرند.

این کیت چندین گروه فناوری مورد نیاز برای ساخت و آزمایش حسگری گاز را با هم ترکیب می‌کند تا از آن برای کاربردهای مختلف مانند ایمنی آتش، کیفیت هوا و محیط زیست و تشخیص گازهای گلخانه‌ای استفاده شود.

رابط کاربری نرم‌افزاری AerNos AerEval در این کیت گنجانده شده است و به ادغام کنندگان اجازه می‌دهد تا حسگرهای منفرد یا چند‌تایی گازی را برای چندین ماژول حسگر گاز آزمایش و تأیید کنند.

ساندیپ دوشی، مدیرعامل آرنوس، گفت: «ما بسیار خوشحالیم که به شرکای خود که به‌دنبال توسعه محصول هستند، ابزارها و فناوری‌های قدرتمندی را ارائه می‌دهیم تا به ایجاد یک راه‌حل قانع‌کننده که به سرعت در بازار دنبال می‌شود، کمک کنیم. با مجموعه‌ای قوی از نرم افزارهای ارزیابی و رابط‌های قابل برنامه‌نویسی (API)، ما هیجان‌زده هستیم که ببینیم چگونه تولیدکنندگان محصولات از این ابزارها برای تولید محصولات شگفت‌انگیز به بازار استفاده می‌کنند.»

ماژول‌های حسگر AerIoT، که در این کیت نیز موجود است، از ماژول‌های چند گازی تشکیل شده که به گونه‌ای طراحی شده است تا به راحتی با محصولات دیگر ادغام شده و قابلیت‌های حسگر گازی را ارائه دهد.

محصولات حسگری شرکت آرنوس دارای آرایه‌های بسیار کوچک برای شناسایی ترکیبات گازی در مقیاس‌های قسمت در میلیارد (ppb) است و از آن‌ها می‌توان برای نظارت بر کیفیت هوای داخل و خارج از ساختمان استفاده کرد. این محصولات قابلیت استفاده برای تشخیص گازهای خطرناک و همچنین استفاده به‌عنوان بینی الکترونیکی را دارا هستند. نظارت بر کیفیت هوا در خانه‌های هوشمند، شهرهای هوشمند، ساختمان‌های تجاری، حمل و نقل و دیگر کاربری‌ها، با محدودیت عملکرد حسگرهای گازی موجود روبرو است. با شناسایی چندین گاز به‌صورت هم‌زمان، در سطح ppb، کاربران این امکان را پیدا می‌کنند تا با یک محصول منحصر به فرد در بخش حسگری کار کنند.

شرکت آرنوس دستگاهی ساخته‌ است که می‌تواند ازن را با حساسیت بالا شناسایی کند، این کار در مقادیر بسیار کم و در مقیاس ppb صورت می‌گیرد.