نوار خوراکی نانویی، رهیافتی برای مقابله با بی‌خوابی

نوارهای خوراکی شرکت نانوودا (NanoVeda) همان چیزی است که افراد مبتلا به بی‌خواب به آن نیاز دارند. تقریباً ۷۰ میلیون آمریکایی از مشکلات مزمن خواب رنج می برند.

راکشیت مهتا، بنیان‌گذار شرکت سلامت و تندرستی نانوودا مستقر در سوئیس، گفت: «اختلالات خواب باعث ایجاد مشکلات بزرگ در جامعه می‌شود. کم‌خوابی خطرات ناشی از تصادفات، اختلال در عملکرد در محیط کار یا مدرسه را افزایش می‌دهد و بر سلامت روان شما تأثیر منفی می‌گذارد و می‌تواند منجر به دیابت و بیماری قلبی شود.»

مهتا افزود: «امروزه کمبود خواب یک مشکل جدی در آمریکا است. مردم باید به جای قرص‌ یا شربت که به سختی بلعیده می‌شوند، از نوارهای خوراکی نانوودا استفاده کنند که در دهان آب می‌شوند. نوار خوراکی خواب نانوودا که حاوی سنبل‌الطیب به همراه ملاتونین است، یک گزینه ایمن و موثر برای افرادی است که مشکل خواب دارند.»

مهتا افزود: «نوارهای خواب ما به صورت بالینی آزمایش شده‌اند، دارای ۱۰۰ درصد مواد طبیعی هستند که با ساز و کار طبیعی بدن شما هماهنگ هستند.»

نوار خواب انوودا از سنبل‌الطیب، یک ماده گیاهی و موثر برای جلوگیری از سنگینی سر افراد در هنگام استفاده از محصولات استاندارد ملاتونین، بهره می‌گیرد.

مهتا گفت: «با نوارهای نانوودا، راه هوشمندتری برای ارتقای سلامتی ارائه می‌دهیم. فقط کافی است که یک نوار را روی زبان خود قرار دهید و مواد مغذی به کمک فناوری نانو، به سرعت جذب بدن شما می‌شود.»

این شرکت با ترکیب فناوری‌ نانو و داروهای سنتی آیورودا در هند، سبک جدیدی را در حوزه دارو بنیان نهاده است. نانوودا نوارهای خوراکی ساخته که به سرعت در دهان حل شده و ترکیبات آن جذب می‌شود. نوارهای خوراکی نانوودا مبتنی بر فناوری‌ نانو و آیورودا، سیستم پزشکی سنتی هندوها است که اساس آن بر تعادل در بدن بنیان نهاده شده‌ است. محصولات نانوودا از فناوری پتنت شده‌ای موسوم به ThinkSol استفاده می‌کنند، فرآیندی نوآورانه که مواد را به نانوذرات تبدیل می‌کند. نوارهای خوراکی نانوودا همچنین یک راه حل مناسب برای میلیون‌ها بزرگسال آمریکایی است که در بلعیدن قرص مشکل دارند. این نوارها را روی زبان خود قرار داده و بگذارید حل شوند. به همین راحتی است.

برخی از محصولات این شرکت عبارتند از:

۱) نوارهای Curcumin NanoVeda که حاوی کورکومین، فعال‌ترین ماده در زردچوبه است؛

۲) نوارهای ایمنی Nanoveda؛

۳) نوارهای خواب NanoVeda؛

۴) نوارهای آهن NanoVeda؛

۵) نوارهای پروبیوتیک NanoVeda.