همکاری دو شرکت برای عرضه لباس اسکی نانویی

با افزودن مواد گرافنی به لباس‌های اسکی، محصولی به بازار عرضه شده که می‌تواند دمای بدن را تنظیم کند. این محصول ماحصل همکاری دو شرکت است.

شرکت اسکی آسپن اقدام به راه‌اندازی برندی به‌نام AspenX کرده است که یک خرده‌فروشی ممتاز در حوزه محصولات اسکی است. شرکت اسکی آسپن قرار است محصولات جدیدی در حوزه اسکی با همکاری شرکت پرادا (Prada) عرضه کند.

یکی از این محصولات لباس شش تکه‌ای است که دارای یک لایه ضد آب بوده که با کمک فناوری شرکت پرادا ایجاد شده و همچنین دارای لایه‌هایی از جنس گرافن است که این لایه‌های گرافنی برای تنظیم دمای بدن در آن کار شده است. طرح‌های گرافیکی متمایز سیاه و سفید توسط هنرمندی به نام پائولا کراون طراحی شده است.

دو ژاکت مردانه، دو کت زنانه و دو مدل سویشرت با قیمت از ۱۹۷۰ تا ۵۴۰۰ دلار نیز در لیست محصولات این شرکت وجود دارد.

کراون یکی از مدیران شرکت اسکی آسپن است،که AspenX را ایجاد کرد، اوایل امسال با لباس‌های اسکی مارک دار، وارد بازار شده است.

کراون می‌گوید: «من همیشه یکی از طرفداران پرادا بودم، و از آنجایی که به شرکت‌های بالقوه‌ای فکر می‌کردیم که بتوانیم با آن‌ها ارتباط برقرار کنیم، به همین دلیل این همکاری شکل گرفت. آن‌ها با بسیاری از ارزش‌های ما همسو بودند، آن‌ها به برتری اعتقاد دارند. شرکت پرادا از سبک و دانش بالایی برخوردار بودند و می‌توانستند به آنچه ما داشتیم بیفزایند.»