نانو و شهرک‌ها: نشست کاربردها و فرصت‌های اقتصادی در شهرک صنعتی امیرکبیر

در راستای ترویج صنعتی فناوری نانو و در ادامه رویدادهای صنعتی هفتگی، در قالب برنامه «هر هفته، یک شهرک صنعتی»، نشست صنعتی معرفی فرصت‌ها و کاربردهای صنعتی فناوری نانو در صنایع فلزی، قالب‌های شکل دهی، ابزارآلات و تجهیزات صنعتی، روز چهارشنبه ۶ بهمن ماه ۱۴۰۰، ساعت ۱۰-۱۲ در شهرک صنعتی امیرکبیر برگزار خواهد شد.

این نشست با حضور مدیران و کارشناسان شهرک صنعتی امیرکبیر و ارائه مهندس علیرضا وحدت‌پور، مدیر فن بازار منطقه‌ای استان اصفهان، مهندس فرهنگ آزاد، مدیر مهندسی فروش شرکت شیلر فرآیند پارس، مهندس حامد حاجی هاشمی اسفرجانی، رئیس هیئت‌مدیره شرکت دانش‌بنیان مهندسی سوین پلاسما، و دکتر مجتبی فدائی، مدیرعامل شرکت فناوری‌های پیشرفته آسیا و کارگزار ترویج صنعتی ستاد ویژه توسعه فناوری نانو بصورت وبیناری برگزار خواهد شد.

در این رشته نشست‌ها به ارائه مطالب زیر پرداخته می‌شود:

اطلاع‌رسانی پیرامون مزایای کاربردی و صنعتی فناوری نانو در صنایع فلزی
فرصت‌های تجاری و اقتصادی بکارگیری نانو در صنایع فلزی
محصولات و توانمندی‌های صنعتی ایران در فناوری نانو
حمایت‌های صنعتی ستاد از شرکت‌های صنعتی و نانویی
راه‌حل‌های فناوری نانو برای رفع نیاز و ارتقای صنایع
حمایت‌های صنعتی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران
همچنین شناسائی واحدهای صنعتی مستعد دانش‌بنیان و حمایت برای دانش‌بنیان شدن این شرکت‌ها، دریافت تقاضاها و نیازهای صنعتی قابل حل با فناوری نانو در جهت کمک به ارتقای فناوری و رفع چالش‌های موجود در خط تولید در واحدهای صنعتی، کاهش هزینه‌ها و افزایش کیفیت محصولات تولیدی، از دیگر اهداف برگزاری اجرای این برنامه و برپایی نشست‌های صنعتی در شهرک‌های صنعتی است.

لازم به‌ذکر است حضور در این برنامه برای مدیران، نمایندگان شرکت‌ها و واحدهای صنعتی، رایگان بوده و ثبت‌نام از طریق مراجعه به نشانی https://asiahitech.com/seminar امکان پذیر است.

شایان ذکر است که نظر به اهمیت شهرک‌های صنعتی در رشد اقتصادی کشور از یک سو، و توانمندی‌های صنعتی فناوران کشور در حوزه نانو از سوی دیگر، برنامه «هر هفته، یک شهرک صنعتی»، با همکاری بخش ترویج صنعتی ستاد ویژه توسعه فناوری نانو و فن بازار استان اصفهان، شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان به اجرا گذاشته شده است.

مدیران و فعالان صنعتی علاقمند به شرکت در این برنامه، می‌توانند ضمن مکاتبه با رایانامه بخش ترویج صنعتی ستاد با شناسه IPS@nano.ir، و یا تماس با شماره‌های ۰۹۳۰۱۰۰۲۲۷۰ و ۰۹۹۰۰۹۰۰۷۴۶، نسبت به چگونگی اجرای این برنامه در شهرک صنعتی خود و آگاهی از فرصت‌های تجاری و اقتصادی فناوری نانو در واحدهای صنعتی مربوط به خود، کسب اطلاع و اقدام نمایند.