برگزاری رویداد ارائه به سرمایه‌گذار استارت‌آپ‌های فعال در حوزه فناوری‌نانو

یکشنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ از ساعت ۹ الی ۱۲، ستاد توسعه فناوری نانو در محل دانشگاه علوم پزشکی تهران، میزبان استارتاپ‌ها و سرمایه‌گذاران در رویداد «ارائه به سرمایه‌گذار استارت‌آپ‌های فعال در حوزه فناوری‌نانو» است. علاقه‌مندان می‌توانند این رویداد را به صورت مجازی دنبال کنند.

مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، برای جذب متخصصان ایرانی خارج از کشور، برنامه همکاری با متخصصان و کارآفرینان ایرانی خارج از کشور را اجرا می‌کند که هدف از آن انتقال دانش، تجربه و ایده‌های فناورانه به داخل کشور است تا در قالب حمایت از انجام پروژه‌های تحقیقاتی و فناورانه همچون پسادکتری، فرصت مطالعاتی، استاد مدعو، راه‌اندازی کسب و کارهای فناورانه، اشتغال در شرکت‌های فناور و برگزاری سخنرانی و کارگاه‌های تخصصی به ارتباط مؤثر متخصصان و مراکز علمی و فناوری برگزیده کشور یاری نماید.
ذیل این برنامه، ستاد ویژه توسعه فناوری‌نانو به عنوان یکی از پایگاه های همکار، به متخصصان و فناوران مشمول این برنامه، ارائه خدمت می‌نماید و به‌عنوان یکی از خدماتی که به ایشان ارائه می‌نماید، برای حمایت از متخصصان فارغ‌التحصیل خارج از کشور که اقدام به راه‌اندازی یک استارت‌آپ نانویی کرده‌اند، رویداد جذب سرمایه‌گذار برگزار می‌کند.
در این رویداد ۷ استارت‌آ‌پ نانویی، قرار است توانمندی و فناوری خود را به سرمایه‌گذاران مدعو ارائه کنند. هدف نهایی جذب سرمایه لازم برای توسعه و رشد این استارت‌آپ‌ها است.
مارال پوشش‌نانو، فراپایش امین، به‌زی‌ساز جهان، لایه رویان پارت، فرتاک طب، نانوایمپلنت و بسپار سیلیکون ژیکان، ۷ استارت‌آپی هستند که یکشنبه ۱۵ اسفند دستاوردهای نانویی خود را به سرمایه‌گذاران ارائه می‌کنند.
علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن ۰۲۱۶۳۱۰۲۴۸۳ تماس بگیرند.
برای حضور مجازی در این رویداد از لینک زیر استفاده نمایید:
www.Skyroom.online/ch/inic/nano-pitch-day