جذب ۴٫۶ میلیون دلار برای توسعه محصول نانویی جدید و افزایش مقیاس تولید

شرکت میتو متریال سلوشنز (MITO Material Solutions) 4.6 میلیون دلار برای توسعه محصول جدید و افزایش مقیاس تولید سرمایه جمع‌آوری می‌کند.

این سرمایه‌گذاری از طریق شرکت‌هایی انجام می‌شود که برخی قبلا روی میتو متریال سرمایه‌گذاری کرده‌اند و برخی نیز به تازگی وارد لیست سرمایه‌گذاران این شرکت شده‌اند. specialty chemicals solutions provider و Ingevity Corporation از جمله تامین‌کنندگان این بودجه هستند. این سرمایه‌گذاری ۴٫۶ میلیون دلاری برای اجرای پروژه ایندیاناپولیس شرکت میتو متریال سلوشنز  انجام می‌شود و قرار است با این بودجه فعالیت‌هایی از جمله ایجاد فضای آزمایشگاهی جدید برای توسعه محصولات پیشرو در صنعت و فناوری‌های جدید مواد کامپوزیت انجام خواهد شد.

مجموعه افزودنی‌های پلیمری پیشرفته میتو متریالز سلوشنز  شامل یک روش اختصاصی عامل‌دار کردن گرافن است که E-GO را ایجاد می‌کند. افزودنی ترکیبی اکسیدگرافن-POSS معروف به E-GO اولین محصول این شرکت است و هم اکنون برای آزمایش در اختیار کاربران قرار دارد. یکی از مزیت‌های عمده E-GO، توانایی آن در کاهش مشکلات مربوط به پراکندگی، مانند اگلومره شدن یا رسوب، است. هیلی کیت بنیان‌گذار و مدیرعامل شرکت میتو می‌گوید که این افزودنی با ایجاد فاصله مناسب بین لایه‌ها در پلاکت GO، مکان‌های واکنش مناسب را نیز فراهم می‌کند. محصول دیگر یک اصلاح‌کننده پلیمری ترکیبی  بوده که در حال حاضر در حال تولید است و طبق گزارش‌ها در چندین صنعت استفاده می‌شود.

میتو متریال سلوشنز  اعلام کرده است که افزودنی‌های آنها کیفیت کامپوزیت‌ها و ترموپلاستیک‌های تقویت‌شده با الیاف را فراتر از معیارهای عملکرد استاندارد افزایش می‌دهند. این محصولات طوری مهندسی شده‌اند که در خطوط تولید موجود با غلظت بسیار کم با سازگاری ثابت شده با ترکیبات مختلف مواد ادغام شوند.

هیلی ماری کیت از میتو متریال سلوشنز  خاطرنشان کرد: «تولیدکنندگان آمریکایی به دنبال راه‌حل‌هایی هستند تا به آنها کمک کند مواد سبک وزنی بسازند که به مسائل تغییرات آب و هوایی جهانی رسیدگی ‌کند و به آینده‌ای پایدار کمک نماید. مجموعه افزودنی مقیاس‌پذیر منحصر به فرد میتو متریال سلوشنز می‌تواند با برخی از پلیمرها جفت شود تا محصولات نهایی قوی‌تر و سبک‌تر بدون تغییر سیستم تولید ایجاد شود. ما آماده کمک به تولیدکنندگان آمریکایی برای مبارزه با تغییرات آب و هوا و دستیابی به اهداف پایداری هستیم.»