سیستم تولید خودکار نانوذرات در خدمت تولید نانوذرات سفارشی

شرکت فسفرکس (Phosphorex)، یکی از مراکز متخصص در تولید فرمولاسیون‌های مبتنی بر ذرات، از سیستم تولید خودکار نانوذرات (ANP) شرکت پارتیکس ورکس (Particle Works) برای بهینه‌سازی فرآیندهای خود استفاده می‌کند.

دکتر جولیا راشبا استپ، معاون تحقیق و توسعه فسفرکس، اظهار داشت: «ما با ایجاد نانوذرات جدید که برای نیازهای پروژه‌ها سفارشی شده‌اند، به مشتریان خود در توسعه نانوداروها کمک می‌کنیم. مشتریان در مراحل مختلف توسعه محصول با ما تماس می‌گیرند. برخی ممکن است در مرحله کشف اولیه به کمک نیاز داشته باشند، در حالی که برخی دیگر از قبل فرمول کاری دارند که می‌خواهند آن را ارتقا دهند. تمرکز ما بر بهینه‌سازی فرآیند، بررسی پارامترهای میکروسیال مختلف برای دستیابی به اندازه، شکل و ساختار ذرات ایده‌آل و همچنین بهبود هدف‌گیری و کپسوله‌سازی دارو است. فرآیندهایی که ما طراحی می‌کنیم باید قوی و مقیاس‌پذیر باشند، بنابراین زمان قابل توجهی را صرف جستجوی سیستم میکروسیال بهینه کردیم و در نهایت سیستم تولید خودکار نانوذرات شرکت پارتیکس ورکس انتخاب کردیم.»

جولیا ادامه داد: «سیستم تولید خودکار نانوذرات شرکت پارتیکس ورکس به ما امکان می‌دهد چندین فرمولاسیون را خیلی سریع غربال کنیم تا به اندازه ذرات و توزیع هدف دست یابیم. این فناوری پایدار بوده و ثبات و تکرارپذیری بالا را تضمین می‌کند. استفاده از این فناوری آسان است و ما آنقدر از این سیستم راضی هستیم که تصمیم گرفته‌ایم به‌عنوان یک مرکز پایلوت برای شرکت پارتیکس ورکس عمل کنیم. قصد داریم آموزش و پشتیبانی فنی ارائه دهیم تا به مشتریان کمک کنیم برنامه‌های نانوذرات خود را از اثبات مفهومی به مرحله تولید پیش ببرند. مرحله رشد بالینی تیم شرکت پارتیکس ورکس همیشه به حرف‌های ما گوش می‌دهد و به‌طور خستگی‌ناپذیر تلاش می‌کند تا آنچه را که نیاز داریم فراهم کند. ما از کار با آن‌ها لذت می بریم.»