برگزاری مرحله دوم یازدهمین مسابقه ملی فناوری نانو در ۱۹ حوزه امتحانی

مرحله دوم یازدهمین مسابقه ملی فناوری نانو جمعه ۲۸ مرداد ۱۴۰۱، به صورت حضوری از ساعت ۱۰:۰۰ الی ۱۲، در ۱۹ حوزه‌ امتحانی در سراسر کشور برگزار خواهد شد. مرحله اول این مسابقه در قالب ۳ آزمون آنلاین، طی سه روز بر روی سایت آموزش فناوری نانو فعال شد و دواطلبان فرصت داشتند در این سه روز با یکدیگر به رقابت آنلاین بپردازند. در این مرحله از میان ۵۰۷۶ داوطلب مسابقه ۲۶۴۳ نفر شرکت کرده و با یکدگیر به رقابت پرداختند. ۳۰۲ نفر برتر این مرحله وارد مرحله دوم شدند.

آزمون مرحله دوم، در شهرهای تهران، مشهد، اصفهان، شیراز، گرگان، تبریز، کاشن، اهواز، ساری، رشت، کرمان، همدان، ارومیه، بندرعباس، سنندج، قزوین، اراک، قم و فرخشهر (شهرکرد) برگزار می‌شود که ۱۵ نفر برگزیده مقطع کارشناسی و ۱۵ نفر برگزیده مقطع تحصیلات تکمیلی، که بیشترین امتیاز را کسب کرده باشند، وارد مرحله بعد مسابقه می‌شوند.

منابع مرحله دوم مسابقه ملی، دقیقاً همان منابع مرحله اول است؛ این منابع به شرح زیر است:

مقالات منتخب از سایت آموزش فناوری نانو به عنوان منابع مسابقه ملی + کتاب محصولات فناوری نانو ساخت ایران.

بودجه‌بندی و زما‌‌ن‌بندی سؤالات مسابقه:

آزمون مرحله دوم مسابقه حاوی ۹۰ سؤال ۴ گزینه‌ای است و داوطلبان فرصت دارند در مدت زمان ۹۵ دقیقه به این سؤالات پاسخ دهند. بودجه‌بندی آزمون به شرح زیر است:

کارت ورود به جلسه، روز چهارشنبه ۲۶ مرداد در اختیار شرکت‌کنندگان قرار خواهد گرفت و شرکت‌کنندگان در روز آزمون باید کارت خود را به صورت پرینت شده همراه خود داشته باشند. این کارت حاوی اطلاعاتی نظیر نام و نام خانوادگی، کد ملی، کد داوطلبی، شماره صندلی و حوزه آزمون داوطلب است. نحوه دریافت کارت به اطلاع شرکت‌کنندگان خواهد رسید.

شیوه‌نامه بهداشتی برگزاری آزمون

بر اساس این دستورالعمل که به اطلاع داوطلبان آزمون خواهد رسید، کلیه عوامل اجرایی و حفاظتی آزمون در صحت و سلامتی کامل بوده و انتطار می‌رود شرکت‌کنندگان عزیز نیز در راستای حفظ پروتکل‌های بهداشتی، نهایت همکاری خود را با مسئولین برگزاری داشته باشند تا آزمون در سلامت و عافیت برگزار شده و سلامتی همه شرکت‌کنندگان و عوامل اجرایی حفظ شود.

جهت شرکت در مسابقه به نکات زیر توجه کنید:

– تمامی سؤالات به صورت چهارگزینه‌ای است و پاسخ اشتباه نمره منفی دارد.

– آزمون رأس ساعت ۱۰:۰۰ صبح روز جمعه، ۲۸ مرداد ماه ۱۴۰۱ آغاز خواهد شد و از این ساعت به بعد، امکان ورود داوطلبان به حوزه وجود نخواهد داشت.

–  توصیه می‌شود نیم ساعت قبل از شروع آزمون، در محل آزمون حضور داشته باشید.

– به همراه داشتن کارت ورود به جلسه و کارت شناسایی معتبر (کارت ملی/پاسپورت/شناسنامه) الزامی است.

– در صورتی که موفق به دریافت کارت ورود به جلسه خود نشدید با پشتیبانی دبیرخانه مسابقه ملی نانو تماس بگیرید.

–  حتماً یک مداد سیاه نرم، پاک‌کن، مدادتراش و سنجاق به همراه داشته باشید.

– استفاده از هرگونه وسایل الکترونیکی نظیر تلفن همراه، ساعت مچی هوشمند، دستگاه‌های حافظه‌دار و ارتباطی و … در جلسه آزمون ممنوع است.

–  سؤالات آزمون به گونه‌ای طراحی شده است که نیازی به استفاده از ماشین حساب نیست، لذا از همراه آوردن ماشین حساب در جلسه آزمون خودداری کنید.

–  از آوردن وسایل اضافی نظیر کیف دستی، کاغذ یادداشت و … به جلسه آزمون خودداری کنید.

–  جهت رعایت پروتکل‌های بهداشتی و حفظ سلامتی خود، ترجیحاً از ماسک (سه‌لایه) استفاده کنید.