همکاری کانادایی‌ها برای تولید و عرضه بیشتر ماسک نانو

دو شرکت کانادایی برای افزایش تولید و عرضه ماسک‌های حاوی گرافن با یکدیگری همکاری می‌کنند. پیش از این مشخص شده بود که ماسک‌های پوشش داده شده با ZENGuard قدرت محافظتی بیشتری نسبت به ماسک‌های رایج دارندو هیچ‌گونه رهایش ذرات از ماسک نانویی دیده نشده است.

زنتک (Zentek Ltd) یکی از شرکت‌های پیشرو در حوزه فناوری‌ نانو در کانادا، اعلام کرد که برای تولید و فروش ماسک‌های جراحی با پوشش ضد میکروبی اختصاصی ZenGUARD™  با شرکت کانادایی ویوا هلث‌کر پکیجینگ (Viva Healthcare Packaging) وارد همکاری شده است. ویوا هلث‌کر پکیجینگ  یکی از پیشروان صنعت در تولید ماسک جراحی در کانادا با تولید بین ۱۵ تا ۲۰ میلیون دستگاه در ماه است. مشارکت زنتک و ویوا هلث‌کر پکیجینگ یک فرصت ایده‌آل برای عرضه ماسک‌های تقویت شده با ZenGUARD™ برای بازار کانادا ایجاد می‌کند.

بر اساس این قرارداد، زنتک مواد اسپان‌باند با پوشش ZenGUARD را در اختیار ویوا هلث‌کر پکیجینگ قرار می‌دهد که مسئولیت تولید و بسته‌بندی ماسک‌های جراحی ZenGUARD را بر عهده خواهد داشت. تیم‌های فروش ترکیبی زنتک و ویوا هلث‌کر پکیجینگ با یکدیگر همکاری خواهند کرد تا فروش ماسک‌های جراحی پیشرفته ZenGUARD™ را تضمین کنند. این ماسک‌ها از قابلیت فیلتراسیون بالاتری نسبت به سایر ماسک‌های صورت برخوردار بوده و همچنین خواص بازدارندگی باکتری/ویروس بالایی دارند.

گرگ فنتون، مدیرعامل زنتک گفت: «ما معتقدیم که این همکاری سودمند دوجانبه با ویوا هلث‌کر پکیجینگ به تسریع فروش و بازاریابی محصول ما به مخاطبان گسترده‌تری کمک می‌کند، زیرا ویوا هلث‌کر پکیجینگ دسترسی قابل توجهی به بازار PPE دارد.زمان این همکاری ایده‌آل است، زیرا ما به تازگی مرکز تولید ZenGUARD™ خود را در گوئلف، انتاریو افتتاح کرده‌ایم و برای پاسخگویی به تقاضای رو به رشد موقعیت خوبی داریم.»

جیمز بوکلا، مدیر عامل ویوا هلث‌کر پکیجینگ گفت: «همکاری با مبتکران کانادایی مانند زنتک مهم است زیرا شرکت ما به دنبال ادامه ارائه بهترین تجهیزات محافظ شخصی به مشتریان خود است.»