بخاری برقی تاشو شیائومی که با گرافن محیط را گرم می‌کند

بخاری برقی تاشو شیائومی Mijia Graphene رونمایی شد. این بخاری برقی که در آن از گرافن برای ایجاد گرما استفاده شده، با دستورات صوتی کار می‌کند.

مدل بسیار نازک بخاری برقی تاشو شیائومی میجیا برای پیش‌سفارش در چین عرضه می شود. این دستگاه ۲۲۲۰ واتی می‌تواند دمای اتاق شما را در۱۰ دقیقه تا ۵ درجه سانتی‌گراد (~۹ درجه فارنهایت) افزایش دهد. برای نگهداری آسان می‌توان آن را از وسط تا کرد. همچنین می‌توانید این بخاری را با دستورات صوتی یا اپلیکیشن Mijia کنترل کنید.

این هیتر برقی نازک تاشو شرکت شیائومی ۶ سانتی‌متر (۲٫۴ اینچ) ضخامت دارد و می‌تواند ۱۸۰ درجه تا شود و تا نصف جمع شود. اندازه کوچک آن برای سهولت در نگهداری آن است.

این دستگاه دارای یک عنصر گرمایش ۱٫۲۹ متری (~۵۰٫۸ اینچی) است که از گرافن برای گرم کردن سریع استفاده می‌کند. طبق گفته شیائومی، این روش گرمایش کمتر احتمال دارد پوست شما را خشک کند و برای حفظ دمای ثابت و جلوگیری از هدر رفتن انرژی طراحی شده است. از ویژگی‌های ایمنی این محصول می‌توان به کلید محافظ در برابر گرمای بیش از حد اشاره کرد.

با استفاده از صفحه نمایش لمسی داخلی، می توانید دما را از ۱۶ تا ۲۸ درجه سانتی‌گراد (~۶۱ تا ۸۲ درجه فارنهایت) تنظیم کنید و تایمر را تا ۱۲ ساعت تنظیم نمایید. از طرف دیگر، می‌توانید بخاری برقی تاشو را با دستورات صوتی Xiao AI یا اپلیکیشن Mijia کنترل کنید. انتظار می رود این دستگاه در آینده با قیمت ۸۹۹ یوان (۱۳۰ دلار آمریکا) به فروش برسد.