برگزاری مسابقه طراحی هدیه نانو

ستاد توسعه فناوری نانو با هدف طراحی هدایای تبلیغاتی با استفاده از محصولات فناوری نانو و قابلیت‌های فناوری نانو با همکاری دیدبان اقدام به برگزاری مسابقه «طراحی هدیه نانو» نموده است.

ظهور فناوری نانو سبب تولید محصولات جدید و بهبود خواص محصولات موجود شده است، در راستای معرفی محصولات فناوری نانو و ارائه قابلیت‌های این فناوری ستاد توسعه فناوری نانو اقدام به برگزاری مسابقه‌ای عمومی جهت طراحی هدایای تبلیغات محصولات نانویی نموده است.
جهت طراحی هدایای تبلیغاتی باید موارد ذیل مدنظر گرفته شود:
۱- از خواص فناوری نانو مانند مواردی که در ادامه خواهد آمد و یا محصولات فناوری نانو که در سایت www.nanoproduct.ir معرفی شده‌اند استفاده شود.
۲- ترجیحاً بهبود خواص محصولات فناوری نانو نسبت به محصول غیر نانویی در هدایا به‌سادگی دیده شود. به عنوان مثال استفاده از یک پارچه در یک مخزن آب کوچک به عنوان جاسوئیچی، که یک سطح آن ضدآب و لک بوده و براحتی خیس نشدن این سطح در مقایسه با سطح دیگر دیده می‌شود.
۳- هدایا کاربردی و قابل استفاده باشد. مانند ظروف تزئینی، جاقلمی، تقویم، جاسوئیچی و … 
۴- هدیه قابلیت تولید انبوه را داشته باشد.
گفتنی است، فعالیت دقیق شرکت‌کنندگان در این مسابقه توسعه فناوری نانو در سطح کشور، کمک به شرکت‌ها جهت بهبود خواص محصولات و روند کاری خود با استفاده از فناوری نانو و یا تولید محصولات جدید بر اساس فناری نانو است.
شایان ذکر است، کلیه محصولات مورد تایید ستاد نانو در سایت www.nanoproduct.ir موجود است.
همچنین از سایت‌های www.tmsc.ir ،www.edu.nano.ir ،www.nanoindustry.ir می‌توان جهت گرفتن اطلاعات بیشتر استفاده نمود. 
علاقمندان جهت شرکت در این مسابقه می توانند به وب‌سایت ایده‌بان مراجعه نمایند.