عرضه نانومحصول تایید هویت در نمایشگاه هانوفر

یکی از شرکت‌های تولیدکننده تجهیزات تأیید هویت و شناسایی، نانومحصول خود را در نمایشگاه هانوفر آلمان عرضه می‌کند. این شرکت به دنبال توسعه بازار و بازاریابی محصولات خود در منطقه اروپا، خاورمیانه و آفریقاست.

شرکت آراف آیدیز (RF IDeas) یکی از شرکت‌های پیشرو در حوزه ساخت نشان خوان (دستگاه‌هایی که دارای چشم الکترونیکی بوده و امکان خواندن کارت یا نشان‌هایی را دارند – مترجم) است. این شرکت محصولات مختلفی برای استفاده در سازمان‌ها تولید می‌کند که با استفاده از آن می‌توان سطح دسترسی افراد را کنترل کرد و برای حضور و غیاب و همچنین شناسایی از آنها استفاده نمود.
آراف دو نانومحصول خود موسوم به pcProx 13.56 Nano و pcProx®Plus BLE را برای بازدیدکنندگان در هانوفر عرضه خواهد کرد.
یان بالی از مدیران بخش فروش می‌گوید: «آراف دارای تاریخچه قدیمی در حوزه ساخت محصولات بخش شناسایی افراد و تأیید هویت بوده که در بازار آمریکای شمالی حضوری دیرینه دارد. ما از این که نتیجه کار تیمی خود را برای علاقه‌مندان از بازار اروپا، خاورمیانه و منطقه آفریقا عرضه کنیم، بسیار خوشحال هستیم.»
فعالیت‌های این شرکت به سازمان‌های تولیدکننده کمک می‌کند تا فرآیند تولید خود را طریق راهکارهای شناسایی و تأیید هویت بهبود دهند. با این کار، آراف نقش خود را در بازار اروپا تقویت خواهد کرد و به‌عنوان یکی از اعضای برنامه مشارکت انکامپاس راکول در اروپا شناخته خواهد شد. برنامه انکامپاس بخشی از شبکه Rockwell Automation PartnerNetwork است. این شرکت قرار است محصول pcProx Plus و دیگر فناوری‌های خود را در نمایشگاه راکول عرضه کند.
بایلی می‌گوید: «آراف اولین بار است که در نمایشگاه هانوفر شرکت می‌کند. ما بسیار مشتاقیم تا تجربه‌های خود را با دیگران به اشتراک گذاشته و با آنها به‌صورت شبکه‌ای در آییم.»
نمایشگاه هانوفر از ۲۴ تا ۲۸ آوریل در شهر هانوفر برگزار می‌شود. شرکت آراف نیز در پاوین تولیدات اتوماسیون آمریکا در این نمایشگاه حضور دارد.
آراف یکی از شرکت‌های پیشرو در حوزه ساخت ادوات تعیین هویت است که محصولات مختلفی برای بخش سلامت، تولید و دولت تولید می‌کند.