وبیناری برای آموزش نانودندانه‌گذاری توسط شرکت نانومکانیکس

شرکت نانومکانیکس، تولیدکننده تجهیزات نانومترولوژی و مشخصه‌یابی، وبیناری برای آموزش روش دندانه‌گذاری برگزار کرده که در آن روش کار با دستگاه این شرکت آموزش داده می‌شود. همچنین اطلاعاتی درباره چگونگی مشخصه‌یابی با روش دندانه‌گذاری ارائه می‌شود.

نانومکانیکس (Nanomechanics) یکی از شرکت‌های تولید کننده ابزارهای خلاقانه مشخصه‌یابی است که با استفاده از آن می‌توان عملکرد مواد در مقیاس میکرو و نانو را مورد ارزیابی قرار داد. این شرکت اخیراً وبیناری را در ۲۱ ژوئن برگزار کرد.
در این وبینار، درباره دستگاه و نرم‌افزار نانودندانه‌گذاری این شرکت توضیحاتی ارائه شد و سرعت بالای آن که نرخی در حدود یک ثانیه برای هر دندانه دارد، به‌عنوان یکی از ویژگی‌های مهم این سامانه معرفی شد.
این وبینار توسط جنیفر های، مهندس ارشد شرکت نانومکانیکس، ارائه شد. او در این وبینار اعلام کرد که دندانه‌گذاری با سرعت بالا درهای جدیدی به سوی آنالیز آماری و نقشه‌برداری از خواص مکانیکی باز خواهد کرد. شرکت‌کنندگان در این وبینار مطالب متنوعی درباره دینامیک و دندانه‌گذاری با سرعت بالا به‌منظور مشخصه‌یابی حجم مواد، نه تنها سطح آنها، فرا گرفتند.
جان سویندمن، مدیرعامل شرکت نانومکانیکس، می‌گوید: «علاقه‌مندان حوزه نانودندانه‌گذاری، به سرعت درک جامعی از روش‌ آزمون به دست آورده و کار با این دستگاه را یاد می‌گیرند. شرکت‌کنندگان مطالب نظری و عملی درباره مکانیک این دستگاه می‌آموزند.»
جنیفر های دارای کارشناسی ارشد در رشته مهندسی مکانیک از دانشگاه هوستون است که از سال ۱۹۹۶ روی نانودندانه‌گذاری کار می‌کند. او روی استاندارد کردن و توسعه روش دندانه‌گذاری برای کاربردهای مختلف کار می‌کند. جنیفر های به‌عنوان قائم مقام بخش فنی MEMMS/نانومکانیک در انجمن مکانیک تجربی فعالیت دارد. های علاوه بر مقالات علمی، دارای ۵ مقاله در بخش نظری و عملی دندانه‌گذاری است.
نانومکانیکس یکی از شرکت‌های تولیدکننده محصولات نانومترولوژی است که ادواتی نظیر نانوحسگر و نانوعملگر و همچنین ادوات مشخصه‌یابی تولید می‌کند. این شرکت یک دهه تجربه در بخش طراحی ادوات مکانیکی دقیق، نرم‌افزار و سخت‌افزار دارد. محصولات این شرکت موجب رضایت بخش دانشگاهی و صنعت می‌شود. این شرکت قطعاتی نیز برای شرکت‌های تولیدکننده میکروسکوپ ارائه می‌کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این وبینار به آدرس زیر مراجعه کنید:
‌‌https://nanomechanicsinc.webex.com/mw3200/mywebex/default.do?siteurl=nanomechanicsinc