پنجمین رویداد بینشانه با تاکید بر هم‌آفرینی در حوزه همگرا برگزار می‌شود

پنجمین رویداد بینشانه با حمایت مرکز راهبردی فناوری‌هی همگرا، پنج‌شنبه ۲۴ آذرماه ۱۴۰۱ از ساعت ۹ الی ۱۳ به‌صورت حضوری در تهران و در محل باغ کتاب تهران، باغ هنر، پشت ساختمان خانه شعر و ادبیات، سالن کوشک هنر، طبقه منفی ۲ برگزار می‌شود.

این رویداد مجموعه گفتگوهایی است که دید تازه‌ای از موضوعات جهان اطرافمان به ما می‌بخشد. محوریت موضوعی این دوره از بینشانه، هم‌آفرینی و خلق ظرفیت‌های جدید با به اشتراک گذاشتن توانمندی‌ها و موانع تحقق همکاری و همگرایی است. علاقه‌مندان جهت حضور در این رویداد، تا ۲۳ آذرماه فرصت دارند از طریق این لینک (https://evand.com/events/) ثبت‌نام نمایند.

سخنرانان و موضوعات سخنرانی به شرح زیر می‌باشد:

دکتر اکرم قدیمی: زیست‌بوم ترویج علم در ایران

دکتر مجتبی تفاق: دانشِ باز

دکتر اکبر سلطانی: گفتگو؛ استدلال یا لفاظی

دکتر وحید بازارگان: هنر موفقیت در کار تیمی

آقای هانی چیت‌چیان: بلوغ باهم بودن

دکتر آزاده کبریایی: از صفر تا بینهایت

بینشانه رویدادی مستقل با الهام از رویدادهای مشهور TED talk است. این رویداد با هدف تسهیم دانش، نوآوری و سرمایه‌های تجربی افراد با تخصص‌های گوناگون برگزار می‌شود.

وقتی ذهن درگیر حل یک مسئله است. بینش کیفیتی است که با آن به درک جدیدی از یک مساله می‌رسیم. بینش مجموعه دانسته‌های جدید نیست. بلکه حاصل خلاقیت، سخت کوشی فکری و تحلیل عمیق و جدی همه دانش ما در مورد جوانب یک ماجراست که دست به دست هم می‌دهند تا هوشیاری و آگاهی ما را نسبت به یک موضوع افزایش دهند. ریز شدن در جزئیات حین پژوهش‌ها و فعالیت‌های علمی، گاهی فرصت نگاه کل نگر و دیدن تصویر بزرگ را از ما می‌گیرد. این رویدادها مجموعه گفتگوهایی است که به ایجاد دیدگاه‌های جدید در افراد کمک می‌کند. هدف این رویداد کمک به افراد مختلف برای ایجاد ظرفیت جدید برای اتخاذ تصمیم‌های جدید و بهتر است.