با امضای قراردادی نانوکپسوله‌سازی وارد صنعت مواد غذایی شد

با همکاری دو شرکت، قرار است از فناوری محصورسازی و نانوکپسوله‌کردن در صنعت مواد غذایی استفاده شود. این سامانه مواد مغذی را در خود حفظ می‌کند.

گرین استار لبز (Green Star Labs) توافق‌نامه مجوز تولید با نوریولیشن (NuRevelation) برای استفاده از فناوری محصورسازی نانوذرات امضا کرد.

شرکت گرین گلوبال اینترنشنال ( Green Globe International) اعلام کرد  گرین استار لبز که بخشی از سهام آن در اختیار این شرکت است، با نوریولیشن وارد یک توافق‌نامه مجوز تولید می‌شود. این توافق نامه به گرین استار لبز اجازه می‌دهد تا از فناوری محصورسازی با نانوذرات طبیعی شرکت نوریولیشن، با نام Joche استفاده کنند که باعث افزایش دسترسی فراهمی زیست مواد مغذی و کانابینوئیدها می‌شود.

فناوری محصورسازی اختصاصی Joche یک فرآیند ساده است که از عناصر طبیعی برای ایجاد نانوذرات خود مونتاژ شونده، به اندازه یک نانومتر استفاده می‌کند، که می‌تواند انواع ویتامین‌ها، مواد مغذی، کانابینوئیدها، اسیدهای آمینه، پروتئین‌ها و ترکیبات دیگر را محاصره کند. فرآیند Joche مشکلات مواد تشکیل‌دهنده غیرقانونی معمولی مانند حداقل حلالیت، پایداری وماندگاری کم، طعم بد و بو مطبوع، تخریب ترکیبات موثر و هزینه بالای تولید را حل می‌کند.

آلن ویلسون از مدیران نوریولیشن می‌گوید: «نوریولیشن از این رابطه با گرین استار لبز بسیار هیجان‌زده است. گرین استار لبز قابلیت‌های تولید GMP در سطح جهانی و NSF را به فناوری کپسوله‌سازی Joche ما می‌آورد.»

ساندرو پیانوکون از مدیران گرین گلوبال اینترنشنال می‌گوید:«گرین استار لبز همیشه به دنبال نوآوری و بهبود فرآیندهای تولید است. همکاری با نوریولیشن و فناوری محصورسازی آن‌ها گامی بزرگ برای رسیدن به این هدف است. استفاده از این فناوری جدید ما را به یک مزیت رقابتی تبدیل می‌کند زیرا این روند طبیعی و سازگار با GRAS است.»

گرین گلوبال اینترنشنال در حال توسعه مداوم خود برای تولید محصولات و کالاهای مصرفی از جمله محصولات مغذی است.