عرضه نانومحصولی که سیستم ایمنی بدن را تقویت می‌کند

شرکت هربالایف نوتریشن (Herbalife Nutrition) که در تولید مکمل‌های تغذیه فعالیت دارد، از عرضه محصولی به نام ایمونوتورمریک (Immunoturmeric) در منطقه آسیا و اقیانوسیه خبر داد. این محصول جدید نوعی مکمل غذایی برای حفظ سیستم ایمنی قوی و سالم است.

ایمونوتورمریک با بهترین مواد خام حاصل از زردچوبه تولید شده است که توسط کشاورزان در جاوه مرکزی اندونزی کشت می‌شود. ماده کلیدی مورد استفاده در این محصول، کورکومین، ترکیبی است که در گیاه زردچوبه یافت می‌شود و مدت‌هاست به دلیل خواص آنتی‌اکسیدانی و ضدالتهابی و همچنین توانایی آن در تنظیم عملکرد سیستم ایمنی استفاده می‌شود. برای اطمینان از بهترین کیفیت و کارایی محصول، از فناوری نانو در فرآیند تولید زردچوبه استفاده شده است تا کورکومین استخراج شده از زردچوبه را به نانوذرات برای حلالیت و جذب بهتر در بدن تبدیل کند.

سلامت سیستم ایمنی از زمان شیوع بیماری کرونا یکی از زمینه‌های اصلی نگرانی مصرف‌کنندگان بوده است. نظرسنجی هربالایف نوتریشن در سال ۲۰۲۲ که از ۵۵۰۰ مصرف‌کننده در سراسر منطقه APAC انجام شد، نشان داد که نزدیک به یک چهارم پاسخ‌دهندگان در طول همه گیری سیستم ایمنی ضعیف‌تری را تجربه کردند. این نظرسنجی همچنین نشان داد که حمایت از ایمنی عمومی دلیل اصلی مصرف‌کنندگانی است که مصرف ویتامین‌ها و مکمل‌ها را در طول همه‌گیری کرونا افزایش دادند.

استفن کانچی، رئیس منطقه آسیا اقیانوسیه و چین شرکت هربالایف نوتریشن، گفت: «مصرف‌کنندگان مکمل‌های غذایی بیشتر برای بهبود سلامت و تندرستی خود از این مکمل‌ها مصرف می‌کنند. عرضه این محصول نشان‌دهنده تعهد ما به ارائه محصولات تغذیه‌ای با بالاترین کیفیت و مبتنی بر علم برای پاسخگویی به نیازهای در حال تکامل مصرف‌کنندگان امروزی است. در تولید این نانومحصول ما از تهیه بهترین مواد و بالاترین فناوری استفاده کردیم. برنامه کنترل کیفیت ما که شامل یک فرآیند جامع برای اطمینان از بالاترین استانداردهای ممکن در توسعه و تولید محصول است.»

ایمونوتورمریک برای حفظ سلامت و ایمنی بالا فرموله شده است. هر کپسول ایمونوتورمریک شامل ۳۳۶ میلی‌گرم ریزوم کورکوما (curcuma longa) در اندازه نانو است. از مواد طبیعی، فاقد رنگ خوراکی و طعم‌دهنده در تولید ایمونوتورمریک استفاده شده است.