ساخت نانواسکنری با دقت و قدرت تفکیک بالا

شرکت کوئینزگیت نانواسکنر قوی و سریعی ساخته که دقت و قدرت تفکیک بالایی دارد. از این اسکنر در حوزه‌های مختلف از زیست‌شناسی تا علم مواد و صنعت نیمه‌هادی می‌توان استفاده کرد.

کارشناس نانوموقعیت‌یاب، شرکت کوئینزگیت (Queensgate)، از راه‌اندازی اسکنر Nano Scan OP800 Piezo این شرکت خبر داد. طراحی مکانیکی منحصر به فرد آن همراه با حسگرهای بازخورد خازنی یکپارچه، دقت موقعیت‌یابی بالایی را به کاربران ارائه می‌دهد، در حالی که ساختار مستحکم آن به همراه تنظیمات استاندارد انتخابی می‌تواند از طیف وسیعی از اهداف از ۱۵۰ گرم تا ۵۰۰ گرم حمایت کند. این امر باعث می‌شود که برای استفاده در طیف گسترده‌ای از برنامه‌های کاربردی در علوم زیستی و صنعت بسیار متنوع باشد.

نانواسکنر OP800 800 اسکن حلقه بسته را برای عملکرد آسان‌تر در محدوده فوکوس پیزو بدون نیاز به تنظیم نمونه ارائه می‌دهد. همچنین اجازه می‌دهد تا کاوش در منطقه عمیق‌تر امکان‌پذیر شود که این موضوع برای تصویربرداری چندتایی ایده‌آل است. کالیبراسیون خودکار موجب می‌شود تا اثرات عوامل محیطی که موجب وارد شدن بار ناخواسته می‌شود، تصحیح شود.

این انعطاف‌پذیری با بازخورد موقعیت خازنی داخلی امکان‌پذیر می‌شود. این امر مکان حرکت خطی بالا و تکرارپذیری پیشرو در حد ۵ نانومتر را فراهم می‌کند و در صورت وجود پشته‌های چندگانه Z اسکن یکنواختی را ممکن می‌سازد.

تصاویر به لطف زمان‌های سریع پله، به سرعت ضبط می‌شوند. مود سرعت ثابت اجازه می‌دهد تا اسکن شیب‌دار با دقت و سرعت بالا روی پشته‌ها در محدوده‌های وسیع‌تری انجام شود. این اسکن چندین برابر سریع‌تر از کنترل موقعیت معمولی انجام می‌شود.

OP800 بدون نیاز به مطابقت با کنترل‌کننده، می‌تواند به راحتی مورد استفاده قرار گیرد. هر دو رابط دیجیتال و آنالوگ به راحتی تنظیم می‌شوند، در حالی که الکترونیک دیجیتالی با کمترین نیاز به انرژی و کمترین نویز کار می‌کند. OP800 برای استفاده در علوم زیستی، علم مواد و حوزه‌های نیمه‌هادی مانند بخش‌بندی نوری، تجزیه و تحلیل سطح، بازرسی ویفر و تداخل سنجی اسکنی مناسب است.