چراغ خودرو، با پوشش نانویی بادوام‌تر شده است

گروه پژوهش صنعت مدرن با استفاده از نانوپوشش، دوام و عملکرد چراغ‌های خودرو را بهبود داده است. تولید بیش از شش میلیون چراغ و آیینه خودرو از جمله دستاوردهای این شرکت است.

استفاده از نانوپوشش‌های دکوراتیو و تزیینی در تولید چرا‌غ‌های خودرو، ضمن افزایش کیفیت پوشش‌دهی، عمر و دوام و همچنین شفافیت و ثبات طیف رنگی چراغ‌های خودرو را تامین می‌کند. گروه پژوهش صنعت مدرن با همکاری بلندمدت با خودروسازان داخلی، در حال حاضر با ظرفیت بالغ بر شش میلیون چراغ اصلی و آینه‌های جانبی خودرو در سال، از تامین‌کنندگان اصلی خودروسازان کشور به شمار می‌رود.

تولید انواع رفلکتورها، لنزها و بزل‌های چراغ خودرو با نانوپوشش‌های تزیینی و پرجلوه، باعث استقبال از زیبایی توام با تنوع رنگی، دوام و ماندگاری این قطعه در خودروها شده است. به‌طور مثال قطعه بزل (ماسک) پس از نانولایه‌نشانی، نقش زیبایی‌آفرینی در چراغ را بر عهده دارد. ارائه خدمات پوشش‌های نانوساختار تزئینی روی سطوح فلزی، سرامیکی، شیشه‌ای و حتی انواع قطعات خودساز در صنایع دستی از دیگر توانمندی‌های این مجموعه صنعتی است.

گروه پژوهش صنعت مدرن با بهره‌گیری از دانش فنی و تکیه بر نیروی انسانی متخصص خود، طی سال گذشته جزو تولیدکنندگان اصلی قطعات یدکی چراغ خودرو برای خودروسازان ایرانی با تولید بیش از ۲۰ هزار قطعه در روز بوده و در حوزه طراحی محصول موفق به طراحی و تولید انبوه محصولات متعددی برای صنعت خودروسازی شده است.

این شرکت با وجود محدودیت‌های بین‌المللی که به صنعت خودرو تحمیل شد، بیش از ۸۰ درصد از قطعات مصرفی را با بهترین کیفیت داخلی تولید کرده و با کسب این قابلیت اقدام به ساخت تجهیزات خطوط تولید خود براساس بالاترین سطح فناوری قطعه‌سازان خارجی کرده است.