دریافت مجوزهای نظارتی از دولت برای تجاری‌سازی باتری نانویی در استرالیا

گروه تولید گرافن (GMG) از دریافت مجوزهای نظارتی و شورای محلی برای تولید باتری در مقیاس تجاری در سایت ریچلندز در بریزبن استرالیا خبر داد.

تا به امروز گروه تولید گرافن برای ساخت نمونه‌های اولیه سلول‌های باتری تأییدیه نظارتی تحقیق و توسعه دریافت کرده بود. علاوه بر این، این سایت قبلاً دارای تأییدیه‌های شورا بوده که به گروه تولید گرافن اجازه می دهد گرافن مورد نیاز خود را تولید کند.

این تاییدیه‌های نظارتی گام مهمی در مسیر بررسی GMG برای ساخت و راه اندازی یک کارخانه تولید باتری در ریچلندز خواهد بود.

گروه تولید گرافن به پیشبرد نقشه راه توسعه باتری خود ادامه می‌دهد، از جمله بندهای این نقشه راه می‌توان به موارد ذیل اشاره کرد:

– توسعه، مهندسی، طراحی و آزمایش روی اجزای نمونه اولیه باتری برای دستیابی به داده‌های عملکردی مورد نیاز کاربر برای سلول سکه‌ای یا باتری کیسه‌ای.

– مهندسی طراحی و آزمایش‌های مورد نیاز برای ارائه بیشتر سیستم های تولیدی برای ساخت نمونه‌های اولیه در یک فرآیند نیمه یا کاملاً خودکار.

– تجزیه و تحلیل کامل محدودیت‌های ساختاری موجود. اطمینان از اینکه فضا و برق موجود برای طراحی نهایی کارخانه کافی است و با محدودیت‌های تایید توسعه مطابقت دارد.

– تحویل پروژه توسعه گرافن و بررسی پروژه‌های توسعه بیشتر در صورت نیاز.

– آزمایش کامل نمونه اولیه باتری و تضمین کیفیت مطابق با استانداردها، مقررات و تاییدیه های بین‌المللی در صورت لزوم.

کریگ نیکول، مدیر عامل گروه تولید گرافن اظهار داشت: «این تاییدیه نقطه عطف دیگری در مسیر بلوغ شرکت است. این تاییدیه به GMG اجازه می‌دهد تا نقشه راه توسعه باتری خود را با اطمینان خاطر از اینکه مجوزهای دولتی برای ساخت و راه اندازی یک کارخانه در محل فعلی ما اعطا شده است، ادامه دهد.»