جذب بودجه برای ایجاد تحول در تصفیه آب با گرافن

شرکت ایوو (Evove) بیش از ۶٫۷ میلیون دلار برای پیشبرد فناوری تصفیه آب مبتنی بر گرافن جذب کرده است. این شرکت بریتانیایی، که توسعه‌دهنده فناوری فیلتراسیون آب مبتنی بر گرافن است برای مقابله با کمبود آب فناوری جدیدی را توسعه داده است. ایوو اعلام کرده است که در دور جدیدی از سرمایه‌گذاری به رهبری One Ventures با مشارکت AM Ventures را به پایان رسانده و ملبغ ۵٫۷ میلیون پوند (حدود ۶۷۵۰۰۰۰ دلار آمریکا) را جذب کرده است.

شرکت ایوو می‌گوید که از این بودجه برای توسعه ظرفیت تولید، مقیاس‌بندی فرآیند غشاء چاپ شده سه‌بعدی خود و بهره‌برداری از خط لوله تولید خود استفاده خواهد کرد.

کریس وایرز، مدیرعامل شرکت ایوو می‌گوید: «ما از اینکه علاوه بر سرمایه‌گذاری بیشتر از سوی سرمایه‌گذاران فعلی، از At One Ventures و AM Ventures پشتیبانی دریافت کرده‌ایم، هیجان زده‌ایم. این بودجه ما را قادر می‌سازد ظرفیت تولید را افزایش دهیم و خدمات خود را گسترش دهیم. این شبکه پشتیبانی، ما را قادر می سازد تا به کاربران نهایی کمک کنیم تا برخی از بزرگترین چالش‌های آب و انرژی جهان را حل کنند.»

فناوری پوشش‌های مبتنی بر گرافن این شرکت راه حل‌های بسیار کارآمد و مقرون به صرفه‌ای را برای طیف گسترده‌ای از کاربردهای فیلتراسیون ارائه می‌دهد.

شرکت ایوو می‌گوید که در حال حاضر راه‌حل‌های خود را در طیف گسترده‌ای از برنامه‌های کاربردی، کاهش مصرف انرژی، صرفه‌جویی در مصرف آب و کمک به ایجاد انعطاف‌پذیری زنجیره تامین، به کار گرفته است.

هلن لین، شریک At One Ventures می‌گوید: «برای انتقال کامل به اقتصاد بدون دی‌اکسیدکربن، باید عرضه لیتیوم را افزایش دهیم و تولید هیدروژن سبز را فعال کنیم. ما به توانایی شرکت ایوو برای تغییر این بخش‌ها نه تنها به فناوری آنها، بلکه به تیم این شرکت اعتقاد داریم. آنها سابقه قوی در ارائه رشد و بازده سرمایه گذاران و همچنین اشتیاق به ایجاد راه حل های صنعتی مقیاس پذیر دارند.»

یوهان اوبرهوفر، شریک مدیریتی در AM Ventures، می‌گوید: «ما متقاعد شده‌ایم که شرکت ایوو نمونه بارز این است که چگونه تولید مواد افزودنی می‌تواند جهان ما را متحول کند و به طور قابل توجهی انتشار CO2 را در بسیاری از حوزه‌ها کاهش دهد. ما از کارآفرینان پیشرو در چاپ سه بعدی حمایت می‌کنیم و شرکت ایوو در خط مقدم غشاهای فیلتراسیون مهندسی شده است که وضعیت موجود را در بازارهایشان به طور قابل توجهی تغییر انقلابی می‌دهد.»