عرضه مواد پیشرفته نانویی به تولیدکنندگان باتری

شرکت فرانسوی آرکما (Arkema)، که در تولید نانولوله‌های کربنی فعالیت دارد، برای تولیدکنندگان باتری در جهان، مواد پیشرفته، بایندر و ترکیبات شیمیایی تولید و عرضه می‌کند.

آرکما یکی‌از تامین‌کننده مواد برای تولیدکنندگان سلول باتری است که راه‌کارهایی در بخش PVDF بایندر و پوشش جداکننده دارد. این شرکت به تازگی مجموعه گسترده‌ای از فناوری‌های مکمل را به بازار عرضه کرده است.

برخی از این فناوری‌ها عبارتنداز بایندرهای پیشرفته مبتنی بر اکریلیک، سوسپانسیون‌‌ها و افزودنی‌های رئولوژیکی است که تحت نام تجاری Incellion™ به بازار عرضه می‌شوند. این محصولات به تولیدکنندگان باتری اجازه می‌دهد فرمول‌های محلول‌های الکترود و جداکننده خود را متناسب با اجزای سلولی موجود و نسل بعدی بهینه کنند.

نتیجه استفاده از این محصولات، عملکرد سلولی بالاتر با شارژ سریع‌تر، دوام بیشتر در چرخه عمر و افزایش دانسیته انرژی در عین حصول اطمینان از ایمنی کلاس جهانی و انطباق با محیط زیست است.

آرکما یک شریک جهانی برای صنعت باتری است که موقعیت ایده‌آلی برای پشتیبانی از مشتریان باتری EV و ESS خود در چند منطقه جغرافیایی در جهان دارد. این شرکت به مراکز نوآوری، تولید و پشتیبانی مشتری در سرتاسر جهان در دسترس است. این شرکت تولیدکنندگان باتری را قادر می‌سازد تا در مناطق جغرافیایی جدید و موجود رشد کنند.

با ادامه رشد و سرمایه‌گذاری، آرکما پیش‌بینی می‌کند که فروش در بازارهای باتری EV و ESS تا سال ۲۰۳۰ به بیش از ۱ میلیارد یورو برسد.

این شرکت همچنین مبتکر نسل بعدی نمک‌های الکترولیتی Foranext® و نانولوله‌های کربنی Graphistrength® است و تأمین‌کننده چندین محلول چسب و پلیمر زیستی پیشرفته است.

این شرکت یکی از تولیدکنندگان نانولوله‌کربنی بوده که از سال ۲۰۰۶ اولین آزمایشگاه پایلوت خود به ظرفیت ۲۰ تن در سال را راه‌اندازی کرده است.