تولید انبوه و صنعتی گرافن بی‌نقص، رویای تجاری‌سازی آن را به واقعیت تبدیل می‌کند

شرکت آواداین مدعی است که امکان تولید انبوه گرافن را در مقیاس‌های صنعتی داراست. کیفیت این گرافن‌ها بالا بوده و عاری از نقص هستند در نتیجه نیاز رو به افزایش بازار را پاسخ می‌دهند.

یک لباس ضد گلوله را تصور کنید که در آن گرافن با ضخامت بسیار نازک به کار رفته است. اما چگونه این ماده انقلابی برای تغییر در قرن پیش رو به کار گرفته می‌شود؟

گرافن، ماده‌ای بسیار نازک است که می‌تواند استحکام بسیار بالایی داشته باشد. علی رغم اینکه نازک‌ است، از پتانسیل بی‌سابقه‌ای برای تغییر شکل فناوری‌ها برخوردار است. این پتانسیل به لطف استارتاپ‌هایی مانند آواداین (Avadain)، در حال پیاده‌سازی است. آواداین سهام خود را در بورس عرضه کرده و هرکسی می‌تواند سهام دار این شرکت شود. شرکت آواداین می‌گوید تنها شرکتی است که فناوری را در اختیار دارد که قادر به تولید لایه‌های بزرگ گرافن (۵۰-۱۰۰ میکرون)، لایه‌های نازک (۲-۵ لایه اتمی) و گرافن‌های تقریبا عاری از نقص در حجم صنعتی است.

فناوری نوآورانه و انقلابی آواداین موجب شده است که تولید انبوه گرافن با کیفیت بالا بتواند تقاضای رو به افزایش این ماده انقلابی را برآورده کند. فرآیند تولید سازگار با محیط زیست در سطح جهانی، باعث تولید پلاکت‌های گرافنی بزرگ، نازک و تقریباً بدون نقص می‌شود.

این ماده فوق‌العاده انقلابی قرن بیست و یکم، با ترکیب خواص، آماده است تا دنیای ما را به طرز چشمگیری دگرگون کند. این وعده مهم برای ارتقاء و پیشرفت بسیاری از صنایع از جمله فناوری پاک، فناوری عمیق، صنعتی، دفاعی، تولید و علوم زیستی است، بنابراین جهان را به مکانی پاک‌تر، سالم‌تر و مرفه‌تر تبدیل می‌کند.

آواداین قرار است نمونه‌هایی را برای دریافت مجوزها و کاربران نهایی تهیه کند. با وجود نیاز ناامیدکننده صنعت به گرافن با کیفیت بالا، در حال حاضر برخی شرکت‌ها مجبور هستند تا با ترکیباتی مانند اکسید گرافن و گرافیت کار کند. علاوه بر این، هیچ تولیدکننده شناخته شده‌ای پلاکت‌های گرافنی با کیفیت بالا در حجم صنعتی با قیمت مناسب تولید نمی‌کند.

فناوری آواداین در سطح جهانی ثبت اختراع شده و کیفیت، کمیت و قیمت مناسب پلاکت‌های گرافنی را تضمین می‌کند. فرآیند آواداین در هنگام تولید پلاکت‌های بزرگ و نازک در حد ۲-۵ لایه اتمی، از بروز نقص ساختاری جلوگیری می‌کند.