شرکت شیلر فرآیند پارس: نمایشگاه نانو برای فعالان صنعتی اهمیت زیادی دارد

فرهنگ آزاد، مدیر مهندسی فروش شرکت شیلر فرآیند پارس می‌گوید هرچند از همه گروه‌های جامعه برای بازدید از نمایشگاه نانو می‌آیند، اما این نمایشگاه برای فعالان صنعتی اهمیت بسیاری زیادی دارد و باید تلاش کنیم تا سهم بازدیدکنندگان صنعتی را از نمایشگاه افزایش دهیم.

مهندس آزاد از تمامی فعالان صنعتی دعوت کرد تا برای حضور در نمایشگاه برنامه‌ریزی کنند چرا که این نمایشگاه یک فرصت مناسب برای آنها است. به اعتقاد ایشان نوآوری‌های انجام شده در فناوری‌نانو به گونه‌ای است که می‌تواند برای رفع چالش‌های صنعت مفید باشد و از این رو بازدید از این دستاوردها برای مخاطب صنعتی بسیار جذاب است.

مدیر مهندسی فروش شرکت شیلر فرآیند پارس می‌گوید: «ما هر ساله در خانه نانویی شاهد محصولاتی هستیم که در آنها از فناوری‌نانو استفاده شده است. این محصولات نانویی قابل استفاده در منازل بوده و برای مردم جذاب است. سال گذشته شرکت‌هایی نظیر تاش رادیاتور، پاکشو و بوتان محصولات نانویی که در آنها از فناوری نانوپوشش تبدیلی شرکت شیلر فرآیند پارس استفاده شده بود را، در خانه نانویی عرضه کردند. در نمایشگاه ایران‌نانو ۱۴۰۲ هم برخی از این محصولات نانویی نمایش داده خواهد شد.»

فرهنگ آزاد تاکید کرد که باید جهت‌گیری‌ها و برنامه‌ریزی‌ها به سمتی برود که شرکت‌های صنعتی به سمت حضور در نمایشگاه نانو ترغیب شوند و سهم بازدیدکنندگان تخصصی از نمایشگاه نیز افزایش یابد.

لازم به ذکر است که شرکت شیلر فرآیند پارس طی سال‌های اخیر با عرضه نانوپوشش تبدیلی زیرکونیومی خود به بازار کمک شایانی به شرکت‌های تولیدکننده ایرانی کرده است. این نانوپوشش جایگزین پوشش‌های رایج در شرکت‌هایی نظیر پاکشوما، آبسال، امرسان، ایساتیس و تاش رادیاتور شده و میزان استفاده از مواد شیمیایی خطرناک را در تولید محصولاتی نظیر ماشین لباس‌شویی، یخچال، رادیاتور، بخاری، کولر و پکیج به حداقل میزان ممکن رسانده است و از طرفی کیفیت این محصولات و مقاومت به خوردگی آنها را نیز ارتقاء داده است.

هر ساله غرفه‌ای به نام خانه نانویی در نمایشگاه نانو میزبان محصولات نانویی نظیر ماشین لباس‌شویی، یخچال، رادیاتور و پکیج، بخاری، کولر و آبگرمکن است. در این محصولات از فناوری‌نانو استفاده شده که مورد توجه بسیاری از مخاطبان است.