شمارش معکوس برای باز شدن سایت جانمایی نمایشگاه نانو آغاز شده است!

براساس اطلاعات منتشر شده از سوی دبیرخانه نمایشگاه ایران‌نانو ۱۴۰۲، روز چهارشنبه اول شهریور، بخش جانمایی نمایشگاه باز خواهد شد. شرکت‌هایی که ثبت‌نام اولیه برای حضور در نمایشگاه ایران‌نانو ۱۴۰۲ را انجام داده باشند، اول شهریورماه به بخش جانمایی نمایشگاه دسترسی پیدا کرده و براساس میزان فضای مورد نیاز می‌توانند محل استقرار خود را در نمایشگاه مشخص کنند. بدیهی است شرکت‌هایی که پس از این تاریخ نسبت به ثبت نام در نمایشگاه اقدام نمایند، گزینه‌های محدودتری برای جانمایی در اختیار خواهند داشت.

نقشه نمایشگاه به تفکیک حوزه، جهت تسهیل انتخاب فضای مورد نیاز شرکت‌ها و مجموعه‌ها بر روی سایت نمایشگاه قرار گرفته است و شرکت‌ها می‌توانند با مراجعه  به بخش نقشه نمایشگاه، ارزیابی اولیه از سالن‌های نمایشگاه و فضاهای در نظر گرفته شده، داشته باشند.

یکی از تفاوت‌های نمایشگاه سال جاری با دور‌ه‌های پیشین، امکان جانمایی نمایشگاه توسط خود شرکت‌ها است. در دوره‌های قبلی جانمایی توسط مجری نمایشگاه انجام می‌شد اما امسال خود شرکت‌ها می‌توانند نسبت به جانمایی براساس نیاز خود اقدام کنند. بنابراین پس از ثبت‌نام اولیه، شرکت‌هایی که زودتر نسبت به تکمیل ثبت‌نام اقدام کنند، حق انتخاب‌ بیشتری برای جانمایی دارند و با پر شدن فضاها، انتخاب شرکت‌هایی که دیرتر ثبت‌نام می‌کنند، محدود می‌شود. از این رو از شرکت‌های علاقه‌مند به حضور در نمایشگاه نانو برای ثبت‌نام در نمایشگاه دعوت به عمل می‌آید.

لازم به ذکر است صندوق نوآوری و شکوفایی از شرکت‌های دانش‌بنیانی که در نمایشگاه فناوری نانو حضور دارند تا سقف ۳۰ میلیون تومان حمایت خواهد کرد. این صندوق برنامه حمایتی ویژه برای شرکت‌هایی دارد که به دنبال حضور در نمایشگاه فناوری نانو سال جاری هستند. شرکت‌ها برای دریافت حمایت باید پیش از شرکت در نمایشگاه در سامانه‌ی غزال پیش ثبت‌نام انجام دهند. اولویت دریافت حمایت با شرکت‌هایی است که زودتر ثبت نام کرده باشند.

چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی فناوری‌نانو از ۱۳ الی ۱۶ آبان‌ماه ۱۴۰۲ در سالن‌های ۵ و خلیج‌فارس برگزار می‌شود.