آموزش «مهارت‌های ارتباطی و توسعه کسب‌وکاری» ویژه گروه‌های فناور نانواستارت‌آپی

کمپ آموزشی سه‌روزه ویژه گروه‌های فناور حاضر در ششمین دوره برنامه نانواستارت‌آپ با برگزاری جلسه هم‌اندیشی با اعضای کمیته راهبری برنامه نانواستارت‌آپ به پایان رسید.

چشم‌انداز برنامه نانواستارت‌آپ عبارت است از «فراهم‌آوردن بستری مناسب برای توانمندسازی دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌های کشور در مسیر کارآفرینی، توسعه فناوری و راه‌اندازی کسب و کارهای نوپا در حوزه فناوری نانو.» یکی از راهکارهای برنامه نانواستارت‌آپ ارائه آموزش‌های کافی فنی و کسب‌وکاری به تیم‌های پذیرش‌شده در برنامه است تا بتوانند از طریق این آموزش‌ها، مهارت‌های نرم و سخت فنی و کسب‌وکاری را بیاموزند و در کنار دریافت مشاوره‌ها و راهبری‌ها در جلسات، به توسعه محصول اولیه خود بپردازند.

از جمله برنامه‌های آموزشی در نظر گرفته‌شده برای دست‌یابی به این هدف، برگزاری کمپ آموزشی «مهارت‌های ارتباطی و توسعه کسب‌وکاری» است که از تاریخ ۶ الی ۸ مهرماه سال‌جاری برای گروه‌های فناور برنامه نانواستارت‌آپ بود.

در این دوره نمایندگانی از ۳۲ تیم فناور حاضر در دوره ششم برنامه نانواستارت‌آپ حاضر بودند که از ساعت ۸ الی ۱۷ روزهای ۶، ۷ و ۸ مهرماه به دریافت آموزش‌های لازم در هشت عنوان زیر پرداختند.

ردیف عنوان مدرس مدت زمان (ساعت)
۱ مهارت‌های ارتباطی موثر آقای افشاری ۴
۲ طراحی صنعتی محصول آقای حسین‌پور ۲
۳ هنر ارائه موثر خانم ناصری ۳
۴ فرهنگ کار تیمی آقای محمدی ۳
۵ اصول مذاکره آقای حریرفروش ۴
۶ طراحی مدل کسب‌وکار آقای خطیبی ۴
۷ ارزش پیشنهادی آقای خطیبی ۴

شایان ذکر است در حال حاضر ۳۹ تیم استارت‌آپی در حال دریافت حمایت‌های برنامه نانواستارت‌آپ هستند تا خود را تا پایان سال جاری به سطح آمادگی فناوری ۵ (معادل با کمینه محصول پذیرفتنی)‌‌آ برسانند.