سمینارهای صنعتی، تخصصی و نانوفناورانه بخش ترویج صنعتی در نمایشگاه هایتک‌اکسپو۱۴۰۲

بخش ترویج صنعتی ستاد توسعه فناوری‌های نانو و میکرو با هدف معرفی کاربردهای فناوری نانو در صنایع، همزمان با نمایشگاه محصولات دانش‌بنیان و فناوری‌های پیشرفته ایران (HiTechExpo1402)، اقدام به برگزاری سمینارهای صنعتی و تخصصی با موضوع معرفی کاربردها و توانمندیهای صنعتی در حوزه فناوری نانو کرده است.

این سمینارها در دو بخش معرفی کاربردها و محصولات صنعتی فناوری نانو در کشور در حوزه‌هایی مانند رنگ و رزین، ساختمان، صنایع کشاورزی و غذایی، پزشکی و تجهیزات، حمل‌ونقل و معرفی توانمندی‌های صنعتی و نانوفناورانه شرکت‌های فعال و فناور توسط مدرسان و کارگزاران ترویج صنعتی و با حمایت ستاد توسعه فناوری نانو و میکرو در سالن سرو نمایشگاه بین‌المللی فارس برگزار خواهند شد.

برنامه زمان‌بندی این سمینارها در جدول زیر ارائه شده است.

 

همچنین پخش زنده سمینارهای صنعتی از طریق آدرس www.asiahitech.live و صفحه نانو و صنعت با آی‌دی INDnano.ir@ قابل مشاهده خواهد بود.

شایان ذکر است نمایشگاه محصولات دانش‌بنیان و فناوری‌های پیشرفته ایران (HiTechExpo1402) با حضور «شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور»، «صنایع و سازمان‌های متقاضی فناوری»، «نهاد‌های فعال در زیست‌بوم فناوری و نوآوری»، «تجار و بازرگانان» و «استارتاپ‌ها و کسب‌وکارهای نوپا» در تاریخ ۱۶ تا ۱۹ مهرماه ۱۴۰۲ در شهر شیراز برگزار می‌شود. در این نمایشگاه، بخش ترویج صنعتی، رسانه تخصصی نانو و صنعت، معرفی محصولات نانو، نهادهای ترویجی و بخش ترویج دانشجویی، گروه توسعه فناوری، گروه سرمایه‌های انسانی و حمایت از پژوهش‌های صنعتی ستاد توسعه‌فناوری‌های نانو و میکرو نیز حضور خواهند داشت.