تولید صنعتی بسته‌بندی‌های پلاستیکی سبک و مستحکم تقویت شده با نانو

گرداو گرافن (Gerdau Graphene) بسته‌بندی‌هایی حاوی گرافن را به بازار عرضه می‌کند که به‌دلیل استفاده از گرافن، میزان مصرف پلاستیک در بسته‌بندی در شرکت گرداو را ۷۲ تن در سال کاهش می‌دهد.

گرداو گرافن با همکاری شرکت گرداو، شرکت مادر گرداو گرافن و سازنده اصلی فولاد برزیل،  بسته بندی‌های حاوی گرافن را در سه خط تولید در برزیل تولید می‌کند. انتظار می رود با استفاده از بسته‌بندی‌های جدید، مصرف مستقیم پلاستیک این شرکت حدود ۲۵ ٪ یا بیش از ۷۲ تن در سال کاهش یابد.

بسته‌بندی جدید با استفاده از فناوری اختصاصی G2D، شامل ۱ ٪ Poly-G PE-07GM و همچنین گرافن پراکنده در پلی الیفین‌ها مانند پلی اتیلن (PE) و پلی پروپیلن (PP) است. Poly-G برای تولید فیلم‌ها و ورق‌هایی که از طریق فرآیندهای اکستروژن شکل می‌گیرند، مناسب است. محصولات جدید ترموپلاستیک ایجاد شده با استفاده از Poly-G PE-07GM استحکام بالایی داشته و عملکرد بهتری را ارائه می‌دهند در حالی که هزینه‌های کمتری در فرآیند تولید داشته و زباله‌های قابل توجهی کمتری ایجاد می‌کنند. علاوه بر این، محصولات سبک‌تر و ماندگار هستند و کل زباله‌های پلاستیکی را تا ۴۰٪ کاهش می‌دهند.

بسته‌بندی تازه توسعه یافته توسط گرداو گرافن دوام بسته‌های حاوی محصولات فلزی این شرکت را افزایش می‌دهد. جدا از پیشرفت‌های مهم مکانیکی که شامل کاهش ۲۵٫۳٪ کاهش در وزن و ضخامت بسته‌بندی و کاهش ۳۹٪ در ابعاد بسته‌بندی  (به دلیل مقاومت کششی آن) است، این بسته‌بندی‌ها همچنین متعهد به کاهش مصرف انرژی و انتشار گازهای گلخانه‌ای هستند.

الکساندر کرره، مدیرعامل گرداو گرافن گفت: «در دنیای در حال تحول پلاستیک پایدار، گرداو گرافن به‌دنبال نوآوری برای شرکت‌ها در سراسر جهان است. این ابتکار عمل نه تنها باعث افزایش بازده بسته‌بندی می‌شود بلکه رویکرد حفاظت از محیط زیست ما را نشان می‌دهد.»

گرداو گرافن، یکی از شرکت‌های نانویی متمرکز بر تولید، توسعه و تجاری‌سازی مواد تقویت شده با گرافن برای کاربردهای صنعتی است. این شرکت مستربچ پلی‌اتیلن Poly-G PE-07GM تقویت شده با گرافن خود را مدتی است که به بازار عرضه می‌کند. این افزودنی برای تولید فیلم‌ها و ورق‌هایی که از طریق فرآیندهای اکستروژن شکل می‌گیرند، مناسب است.