حضور تیم‌های مرکز رشد واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد اسلامی در چهاردهمین نمایشگاه نانو

تیم های مرکز رشد واحد الکترونیکی در چهاردهمین نمایشگاه نانو حضور دارند. تیم‌های زیما، پرنیان پوش و شیلو در غرفه دانشگاه آزاد اسلامی واقع در سالن خلیج فارس نمایشگاه بین‌المللی تهران حضور دارند.

شرکت زیست یار مهراندیش (زیما): تمرکز اصلی زیما در ابتدا تولید محصولات پزشکی بر پایه نانوسلولز بود. هدف این شرکت، استفاده از فن‌آوری‌های نوین برای بهبود شرایط زیستی و کمک به محیط زیست است و فعالیت اصلی آن، با توجه به نیاز فراوان کشور در صنایع مختلف، تحقیق بر روی تولید محصولات پزشکی، آرایشی، صنایع غذایی و مواد پیشرفته مهندسی است و در این مسیر، با شعار دانش برای آینده بهتر، سعی در تولید محصولات در حد کیفیت جهانی کرده است.

– شرکت خلاق و فن‌آور پرنیان پوش، احیاگر ابریشم ایران؛ نخستین تولیدکننده محصولات سلامت محور ابریشمی در ایران و جهان است و تلاش می‌کند با فرهنگ‌سازی در خصوص استفاده از محصولات ابریشمی، گامی در راه بالا بردن سطح سلامتی جامعه بردارد. تمامی محصولات این شرکت با توجه به تاثیرگذاری بر درمان بیماری‌ها تولیدشده و مواد استفاده شده در محصولات، کاملا طبیعی و بدون مواد و رنگ‌های شیمیایی است.

– شیلو: برند (ویژند) لباسی است که در راستای مد‌پایدار فعالیت می‌کند و با محاسبه کربن لباس‌ها، درخت می‌کارد. همچنین اکثر پارچه‌ها، طراحی انحصاری شیلو هستند که در هیچ مجموعه، برند و فروشگاهی این طرح‌ها وجود ندارند. شیلو تمرکز خود را بر دو عامل مد ‌پایدار و طراحی پارچه‌ها گذاشته است، تمامی محصولات، توضیحات کامل و شناسنامه دارند و ۱۰٪ از فروش محصولات به خیریه و بهزیستی اهدا می‌شود.

 از تمامی علاقه‌مندان دعوت می‌شود برای بازدید از این نمایشگاه، ایجاد ارتباطات بیشتر با تیم‌های یاد شده و کسب اطلاعات گسترده‌تر در خصوص محصولات آنها، در تاریخ یاد شده به غرفه دانشگاه آزاد اسلامی واقع در سالن خلیج فارس نمایشگاه بین‌المللی تهران مراجعه فرمایند.