بیم گستر تابان: آنالیز نمونه در کمتر از ۲۴ ساعت انجام می‌دهیم

مدیرعامل شرکت بیم گستر تابان از ارائه خدمات آنالیز نمونه در کمتر از یک روز توسط این شرکت خبر داد. شرکت بیم گستر تابان در چهاردهمین نمایشگاه فناوری نانو حضور دارد. از علاقه‌مندان برای بازدید از غرفه بیم گستر در این نمایشگاه دعوت به عمل می‌آید.

وحید پور رجب مدیرعامل شرکت بیم گستر تابان درباره خدمات این شرکت می‌گوید: «ما در دو بخش خدمات آزمایشگاهی و سرویس‌دهی تجهیزات فعالیت داریم. در بخش خدمات آزمایشگاهی آنالیزهایی نظیر XRD، TGA، SEM و FTIR را به دانشجویان و محققان ارائه می‌کنیم. البته برای آشنایی با طیف وسیعی از خدمات آزمایشگاهی ما از سایت شرکت بیم گستر بازدید کنید. در بخش سرویس و نگهداری دستگاه نیز با شرکت‌ها و آزمایشگاه‌های مختلف قرارداد داریم و خدماتی نظیر سرویس دستگاه‌های اشعه ایکس را به مشتریان ارائه می‌کنیم.»

وی در ادامه افزود: «ما مواد شیمیایی نیز به بخش دانشگاهی ارائه می‌کنیم. یکی از مشکلات محققان وجود مواد تقلبی در بازار است که ما تلاش کردیم تا با عرضه مواد اصل به بهبود کیفیت تحقیقات در کشور کمک کنیم.»

پور رجب در ادامه گفت: «روزانه بیش از ۲۰۰ نمونه برای انجام خدمات آزمایشگاهی پذیرش می‌کنیم که این رقم در ماه‌های مختلف ممکن است متفاوت باشد. در حال حاضر توسط محققان و دانشجویان به خوبی شناخته شده‌ایم و نمایشگاه نیز به معرفی خدمات و فعالیت‌های ما کمک شایانی کرده است.»

لازم به ذکر است یکی از خدمات این شرکت ارائه نانومواد برای استفاده در بخش دانشگاهی و صنعتی کشور است. از علاقه‌مندان برای بازدید از غرفه این شرکت دعوت می‌شود تا به طبقه دوم سالن خلیج فارس مراجعه کنند.