پنتا پلاسما: هوای خانه‌ها و بیمارستان‌ها را داریم!

مدیرکیفی و مسئول فنی شرکت پنتا پلاسما از عرضه محصولات تصفیه آب برای استفاده در منازل و بیمارستان‌ها خبر داد. بیمارستان سینا، بیمارستان ارتش گرگان، بیمارستان امام حسین تهران و بیمارستان ۲۲ بهمن از جمله مصرف‌کنندگان این فناوری هستند.

محمد حسین صعباتی گفت: «در حال حاضر صنایع ملی مس ایران، شرکت اسنوا، مجتمع گاز پارس جنوبی، شرکت کاله، دانشگاه کاشان، شرکت عالیس و دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از جمله مراکزی هستند که از فناوری تصفیه هوا شرکت پنتا پلاسما استفاده می‌کنند.»

به گفته صعباتی سیستم تصفیه هوای این شرکت امکان تصفیه دود رستوران و فست‌فودی‌ها را دارد و تا راندمان بالای ۹۰ درصد می‌تواند هوای این مراکز خدمات غذایی را تصفیه کند. همچنین دستگاه ویژه‌ای برای استفاده در منازل ساخته شده که با فیلتر دائمی الکترونیکی امکان ارائه هوای بهتر به ویژه در فصول آلوده را دارد.

مدیرکیفی و مسئول فنی شرکت پنتا پلاسما اظهار داشت که این شرکت سامانه تصفیه هوا برای استفاده در بخش حساس بیمارستانی نظیر icu را توسعه داده و به بیمارستان‌ها عرضه کرده است که در حال حاضر بیمارستان‌های متعددی در سطح کشور از این فناوری استفاده می‌کنند. اگر شرکت‌ها یا سازمان‌ها نیاز به اتاق تمیز یا اتاق سیگار دارند، شرکت پنتاپلاسما دستگاهی برای تصفیه هوای چنین اتاق‌هایی دارد که می‌تواند بالای ۹۰ درصد هوای آلوده اتاق را تصفیه کند. این سامانه از سیستم جاذب بو و دود برخوردار است و می‌توان آن را به گرید اتاق تمیز ارتقاء داد.

به گفته ایشان در نسخه خانگی امکان تخریب آنی ویروس و باکتری و همچنین ترکیبات آلرژی‌زا وجود دارد و نیاز به استفاده از مواد شیمیایی در این دستگاه نیست.

علاقه‌مندان برای بازدید از غرفه شرکت پنتاپلاسما به سالن خلیج فارس، طبقه همکف مراجعه نمایند.