صادرات ۹۹درصد پلاستیک‌های تجدیدپذیر نانویی شرکت نوین پلیمر

شرکت نوین پلیمر سبز نانو ارس توانسته با فناوری ویژه ۹۹ درصد محصولات خود را به خارج از کشور صادر کند.

به گزارش ستاد نانو، محمدعلی ولیان مدیرعامل شرکت نوین پلیمر سبز نانو ارس در چهاردهمین نمایشگاه نانو افزود: شرکت ما در منطقه آزاد ارس واقع شده است و به مدت ۲۰سال معاف از هرگونه مالیات هستیم، تاکنون حمایت‌های خوبی از سوی منطقه آزاد از تولیدکنندگان صورت گرفته است.

ولیان ادامه داد: ۹۹درصد محصولات شرکت نوین پلیمر به خارج از کشور صادر می‌شود، فعالیتمان در داخل کشور کمتر بوده است.

وی بیان کرد: محصولات شرکت محصولات پلاستیکی تجدیدپذیر با فناوری نانو دارای قابلیت تجزیه زیر ۵ سال است که این موضوع ما را جز برترین‌ها قرار داده است.

ولیان با اشاره به اینکه حمایت‌های ویژه بین‌المللی در خارج از کشور از این محصول شده گفت: امیدواریم که در ایران نیز این محصول فرهنگ‌سازی شود، محصول ما حامی محیط زیست است و با شعار سبز زندگی کنیم به بازار خارجی عرضه شده، کشورهای آلمان، ازبکستان، ارمنستان حمایت‌های بسیار شده است.

وی گفت: حمایت‌های صادراتی را باید ستاد انجام دهد و باید حمایت صد در صدی انجام شود، چرا که ما محقق و تولیدکننده هستیم و محصول ارائه می‌دهیم.

وی گفت: پلاستیک‌های تجدیدپذیر قابلیت برگشت به طبیعت را دارد و همچنین پلاستیک با قابلیت آنتی‌باکتریال نیز از سوی شرکت تولید می‌شود، این پلاستیک‌ها در حوزه بازرگانی، تجاری، پزشکی، پسماندهای خطرناک صنعت، تبلیغات کاربرد دارند.

چهاردهمین نمایشگاه نانو ۱۳تا ۱۶ آبان در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شد.