عرضه تجاری پتوی نانویی با قابلیت سرد و گرم کردن

عرضه تجاری پتوی نانویی با قابلیت سرد و گرم کردن

به تازگی پتویی به بازار عرضه شده که امکان گرم کردن و سرد کردن را دارد. این پتو به‌نام هیلو (HILU) شناخته می‌شود، از خواص ضدمیکروبی برخوردار است.

این پتو گرافنی می‌تواند به طور خودکار دما را تنظیم کند. شما ممکن است آن را یک ترموستات پوشیدنی بنامید زیرا پتو هیلو می‌تواند شما را در سرما گرم نگه دارد و در ماه‌های گرم سال با آن خنک شوید. این پتو به گونه‌ای طراحی شده که می‌توانید در تمام طول سال از آن استفاده کنید، خواص تنظیم حرارتی منحصر به فرد پتوی هیلو را می‌توان به استفاده از یک ماده نوآورانه یعنی گرافن نسبت داد. الیاف گرافن خالص در پتو هیلو که به‌دلیل هدایت فوق‌العاده خود شناخته شده است، به خوبی کار می‌کند تا شما را بر اساس نیاز بدن‌تان گرم یا خنک نگه دارد.

این پتو کاملاً با نیازهای شما سازگار است و همزمان می‌تواند نیمی از تختخواب را گرم نگه دارد در حالی که نیمی دیگر را خنک نگه کند! این پتو به گونه‌ای طراحی و  ساخته شده، تا بادوام، ضد میکروب و مقاوم در برابر بو باشد.

از مزیت‌های این پتو می‌توان به امکان سرد و گرم کردن، نرم بودن و خواص ضدباکتریایی اشاره کرد و از اشکالات آن می‌توان به محدودیت در انتخاب رنگ (فقط رنگ نقره‌ای موجود است) اشاره کرد، همچنین برای تخت‌خواب‌های تک نفره یا سایز کوچک طراحی نشده است.

هیلو دارای برخی از خصوصیات منحصر به‌فرد است. این پتو می‌تواند درجه حرارت را بهتر از هر پارچه دیگری تنظیم کند.

این شرکت با استفاده از روش ریسندگی مرطوب اقدام به تولید الیافی از جنس گرافن می‌کند. فناوری تولید این الیاف به‌صورت پتنتی ثبت شده است.