از نانومواد برای محافظت از موتورسواران استفاده خواهد شد

از نانومواد برای محافظت از موتورسواران استفاده خواهد شد

شرکت دایرکتا پلاس (Directa Plus) از گسترش قابل توجه همکاری خود با شرکت سیا میگوئل کابالرو (CIA Miguel Caballero) خبر داد. سیا میگوئل کابالرو تولیدکننده جلیقه‌ها و تجهیزات حفاظت شخصی (PPE) است. قرار است این دو شرکت روی تولید ادوات محافظتی برای موتورسواران کار کنند.

دایرکتا پلاس همکاری خود را با شرکت سیا میگوئل کابالرو در جولای ۲۰۲۲ آغاز کرد و محصولات پیشرفته منسوجات مبتنی بر گرافن را با همکاری این شرکت ارائه کرده است، منسوجاتی که عملکرد بالا در برابر ضربه دارد. طبق گزارش‌ها، این همکاری وارد مرحله جدیدی از رشد می‌شود که موقعیت دایرکتا پلاس را به‌عنوان شریک سیا میگل کابالرو مستحکم می‌کند.

نکات کلیدی این همکاری مشترک:

فناوری جلیقه پیشرفته: دایرکتا پلاس علاوه‌بر تامین آستر جلیقه‌های ضد گلوله، یک لایه حرارتی پیشرفته را نیز عرضه می‌کند. این لایه میانی مبتنی بر گرافن، جایگزین فناوری مواد تغییر فاز خواهد شد و تنظیم حرارتی و راحتی را برای کاربر تضمین می‌کند.

تنوع بخشی محصول برای موتورسواران: بخش جدیدی از این مشارکت، ارائه منسوجات در بخش حفاظت شخصی راکبان موتور سیکلت (PPE) است. در این همکاری مشترک، تطبیق‌پذیری منسوجات مبتنی بر گرافن و کاربرد آنها در افزایش ایمنی و راحتی برای موتورسواران انجام می‌شود.

جولیو سزار، بنیان‌گذار و مدیرعامل دایرکتا پلاس، در اظهار نظر در این باره گفت: «ما بسیار هیجان‌زده هستیم که همکاری خود را با میگل کابالرو، پیشرو در صنعت پوشاک محافظ تقویت کنیم و بخشی از سفر آنها در مسیر ارائه منسوجات محافظ ایمن‌تر و پیشرفته‌تر هستیم. این گسترش همکاری نشان‌دهنده تعهد ما به ایجاد نوآوری و پایداری در صنعت نساجی است و ما مشتاقانه منتظر همکاری نزدیک با شرکت سیا میگوئل کابالرو برای ارائه راه‌حل‌های نوآورانه‌تر به مشتریان خود هستیم.»

میگل کابالرو بنیان‌گذار و مدیرعامل شرکت سیا میگوئل کابالرو، می‌گوید: ما از حمایت نوآورانه مستمر دریافت شده از دایرکتا پلاس خوشحالیم و مشتاقانه منتظر فرصت‌های بالقوه آینده هستیم.»

شرکت سیا میگوئل کابالرو یکی از شرکت‌های تولیدکننده پوشاک حفاظت بالستیک مستقر در کلمبیا است. سال گذشته، دایرکتاپلاس در قالب قراردادی با شرکت سیا میگوئل کابالرو، تامین نانومواد مورد نیاز این شرکت را به عهده گرفت.