سرمایه‌گذاری مشترک آمریکا و کره‌جنوبی در بخش ابزار دقیق و اتوماسیون

سرمایه‌گذاری مشترک آمریکا و کره‌جنوبی در بخش ابزار دقیق و اتوماسیون

شرکت امریکایی ایروتک (Aerotech) که در زمینه ابزار دقیق و اتوماسیون فعالیت دارد، در حال گسترش دامنه همکاری خود با بخش خصوصی در کره‌جنوبی است. از این رو ایروتک سرمایه‌گذاری مشترکی با شرکت انی موشن تک (ANI Motion Tech) انجام داده است. ایروتک فرآیندهایی برای تولید، آزمایش و بازرسی در مقیاس میکرومتر و نانومتر برای شرکت‌های فناوری مشهور جهان در صنایع هوافضا، الکترونیک مصرفی و دستگاه‌های پزشکی ارائه می‌دهد.

آخرین سرمایه‌گذاری مشترک آن‌ها یک مرکز جدید تولید و تحقیقاتی در مجتمع صنعتی Songdo کره جنوبی است. این تسهیلات جدید که توسط انی موشن تک اداره می‌شود، در درجه اول تجهیزات کنترل حرکت و اتوماسیون دقیق را برای نیمه‌هادی و بازارهای نمایشگر تولید می‌کند. پیش‌بینی می‌شود این مرکز در مارس ۲۰۲۴ راه‌اندازی شود.

رابرت نووتناک مدیر عامل انی ایروتک می‌گوید: «این سرمایه‌گذاری در فناوری انی موشن تک سرمایه‌گذاری در ایروتک نیز است. ما با هم رشد می‌کنیم. حضور فعال و در حال گسترش ما در کره به ما امکان می‌دهد یک نیروی قوی در ارائه راه حل‌های اتوماسیون و کنترل حرکت به جهان باشیم.»

مجتمع صنعتی Songdo بخشی از Songdo International City بوده که پایه‌ای برای صنایع پیشرفته، زیست‌فناوری و تحقیقاتی در منطقه تجارت آزاد اینچئون کره جنوبی است.

شرکت ایروتک در سال ۱۹۷۰ در پیتسبورگ توسط سه مهندس مکانیک، استفان جی بوتوس ، دالاس پرکینز و امری هورنوک تاسیس شد که فعالیت خود را در یک گاراژ آغاز کردند. از فناوری‌های موقعیت‌یابی استاندارد و سیستم‌های کنترل گرفته تا سیستم‌های اتوماسیون طراحی شده سفارشی، محصولات ایروتک از تحقیقات و سازمان‌های صنعتی در سراسر جهان پشتیبانی می‌کنند.