خرید فناوری پوشش گرافنی برای افزایش دامنه خدمات و محصولات

خرید فناوری پوشش گرافنی برای افزایش دامنه خدمات و محصولات

شرکت جی‌۶ متریالز با دریافت مجوز استفاده از پوشش گرافنی، تلاش دارد تا دامنه خدمات خود را گسترده‌تر کند و همچنین از این فناوری برای بهبود عملکرد بخش تحقیق و توسعه خود استفاده نماید.

شرکت جی‌۶ متریالز (G6Materials) یکی از شرکت‌های فعال در حوزه گرافن و نانوکامپوزیت از قراردادی با شرکت گرافن (Graphene Corp) خبر داد که قرار است از این شرکت برای بهره‌برداری از  فناوری نانوپوشش مجوز دریافت کند. این فناوری نوعی پوشش نانویی مبتنی بر گرافن است که می‌تواند سبد فناوری‌های شرکت جی ۶ متریالز را گسترده‌تر کند.

این مجوز شامل مجموعه‌ای از فناوری‌های اختصاصی، حق ثبت اختراع و اسرار تجاری است که شرکت جی‌۶ متریالز را قادر می‌سازد تا دامنه محصولات خود را افزایش دهد، نوآوری‌های جدید را ارائه کرده و به مشتریان خود خدمات بهتری ارائه دهد. کسب این مجوز با چشم انداز شرکت جی‌۶ متریالز هماهنگ است چرا که این شرکت به دنبال ارائه راه‌حل‌های پیشرفته‌ای است که بر محدودیت‌های عملکردی فعلی غلبه کند و به صنایع برای حل چالش‌ها کمک نماید. این مجوز به صورت غیر انحصاری، غیرقابل صدور مجوز فرعی و غیرقابل انتقال است.

طبق گزارش‌ها، فناوری پوشش گرافنی که شرکت جی‌۶ متریالزمجوز آن را دریافت کرده، ویژگی‌های عملکردی برتری را ارائه می‌دهد که سبد محصولات شرکت جی‌۶ متریالز را ارتقا می‌دهد و به طور یکپارچه در طرح‌های تحقیق و توسعه‌ای این شرکت ادغام می‌شود و زیرساخت مناسبی برای پیشرفت‌های آینده در فناوری پوشش‌ها فراهم می‌کند.

گای بورژوا، مدیر عامل شرکت جی‌۶ متریالز، اظهار داشت: «شرکت جی‌۶ متریالز از دریافت مجوز برای این فناوری پیشرفته پوشش گرافنی بسیار هیجان زده است. در مورد فرصت‌هایی که این خرید جدید برای ما ایجاد می‌کند و ارزشی که برای مشتریان و سهامداران ما به ارمغان می آورد، هیجان زده هستیم.»