برای تیم قایقرانی استرالیا در المپیک پاریس لباس نانویی کنار گذاشته‌اند

برای تیم قایقرانی استرالیا در المپیک پاریس لباس نانویی کنار گذاشته‌اند

شرکت ژیک برای تیم قایقرانی استرالیا لباس نانویی آماده کرده که قرار است در المپیک پاریس استفاده شود. این دومین بار متوالی است که این شرکت لباس تیم قایقرانی این کشور را در المپیک تامین می‌کند. در المپیک ۲۰۲۰ توکیو تیم قایقرانی استرالیا با لباس‌های شرکت ژیک مدل طلا را کسب کرد.

شرکت ژیک (Zhik) مسئولیت تهیه پوشاک ورزشی تیم اعزامی استرالیا به المپیک پاریس را به عهده می‌گیرد. این لباس‌ها که با گرافن تقویت شده برای تیم قایقرانی تدارک دیده شده است.

کمیته المپیک استرالیا (AOC) ازحضور شرکت تولید کننده پوشاک مخصوص قایقرانی در سیدنی به عنوان تأمین‌کننده رسمی لباس تیم قایقرانی المپیک استرالیا در المپیک پاریس استقبال کرده است.

این نوع پوشاک ورزش‌های آبی سازگار با محیط زیست که توسط ژیک تولید می‌شوند از لاستیک پایدار و مبتنی بر گیاه یولکس (Yulex) ساخته می‌شود که خواصی نظیر عایق حرارتی داشته و همچنین راحتی و دوام بالایی را به دنبال دارد. استفاده از این لباس‌ها ۸۰ ٪ کمتر CO2 نسبت به لباس‌های نئوپرن معمولی تولید می‌کند. به پارچه این لباس‌ها گرافن تزریق می‌شود، که می‌تواند ۲۰ ٪ گرمای بیشتر را به بدن بازگرداند و در نتیجه بدن را برای مدت طولانی‌تر گرم نگه دارد و درجه حرارت را در طول فعالیت‌های کم شدت تنظیم می‌کند و به روند خشک کردن کمک شایانی می‌کند.

مات بلچر مدیرعامل ژیک، که خودش قهرمان قایقرانی و مدال‌ طلای المپیک را به دست آورده، می‌گوید که این شرکت هیجان‌زده است برای دومین بار متوالی به عنوان  تامین‌‌کننده رسمی لباس تیم المپیک استرالیا معرفی شود. وی گفت: «ژیک برای اولین بار به عنوان تأمین کننده المپیک برای تیم قایقرانی استرالیا برای بازی‌های توکیو در سال ۲۰۲۰ انتخاب شد. در آن سال، ویل رایان و من مدال طلای المپیک را با پوشیدن محصولات ژیک بدست آوردیم. از آن زمان، این لباس بهتر هم شده و استاندارد جدید لباس ورزش‌های آبی را رعایت کرده است.»

همراه با لباس‌های با کارایی بالا، ژیک تمام کیت فنی مورد نیاز برای قایقرانی را نیز برای موفقیت این تیم تأمین می‌کند.