کارنامه مرحله تابستانه پانزدهمین المپیاد دانش‌آموزی نانو منتشر شد

کارنامه مرحله تابستانه پانزدهمین المپیاد دانش‌آموزی نانو منتشر شد

پانزدهمین المپیاد دانش‌آموزی علوم و فناوری نانو با همت باشگاه دانش‌پژوهان جوان و همکاری ستاد توسعه فناوری نانو در سه مرحله برگزار شد وکارنامه‌های داوطلبان در کارتابل شخصی ایشان قرار گرفت.

داوطلبان عزیز پس از ورود به صفحه شخصی خود در سایت باشگاه نانو می‌توانند کارنامه، اسکن برگه‌های آزمون خود و کلید سوالات آزمونهای آغازین، میان‌دوره و پایان‌دوره را مشاهده نمایند.

همچنین دانش‌آموزان می‌توانند اعتراضات خود را تا روز یکشنبه ۲۵ شهریورماه در سایت باشگاه نانو و در صفحه شخصی خود ثبت کنند. نتایج نهایی اعتراضات تا تاریخ ۳۰ شهریورماه مشخص خواهد شد. اعلام نتایج نهایی و مدال‌های دانش‌پژوهان توسط باشگاه دانش پژوهان جوان انجام می‌شود.

لازم به ذکر است المپیاد دانش‌آموزی علوم و فناوری نانو هماهنگ با سایر المپیادهای علمی زیر نظر باشگاه دانش پژوهان جوان و با حمایت ستاد نانو توسط باشگاه نانو برگزار شده و مورد تایید بنیاد ملی نخبگان قرار گرفته است و برگزیدگان آن علاوه بر دریافت جوایز مالی طبق شیوه‌نامه پشتیبانی از فعالیت‌های علمی و فرهنگی دانشجویان مستعد تحصیلی کشور (طرح شهید وزوایی) از تسهیلات بنیاد بهره‌مند می‏‌شوند.