نخستین سرمایه‌گذاری خطر پذیر شرکت GCC در فناوری نانو

شرکت Global Crown Capital) GCC) اولین اقدام خود را برای سرمایه‌گذاری در بخش فناوری نانو در ایالات متحده آغاز کرد.

شرکت (Global Crown Capital GCC) اولین اقدام خود را برای سرمایه‌گذاری در بخش فناوری نانو در ایالات متحده آغاز کرد. این عمل مصداق موضوع FNF (سرمایه گذاری اولیه درفناوری نانو) است. تمرکز اولیه FNF بر سرمایه‌گذاری در شرکت‌های عمومی نانو در سراسر دنیا، دامنه وسیعی از صنایع و بخش‌های بازرگانی را به منظور افزایش بازگشت سرمایه در بر می گیرد. FNF به دنبال راهبردهایی است که هم در بلند مدت و هم در کوتاه مدت جواب دهد.
آقای Rani Jarkas مدیر عامل و مسئول سرمایه‌گذاری GCC می‌گوید: «بیشتر سرمایه‌گذاران از این امر آگاهند که فناوری نانو فرصت‌های سرمایه‌گذاری مهمی را پیش روی آنها قرار می‌دهد؛ اما آنها نمی‌دانند چگونه باید آنرا ارزیابی کرده و به آن وارد شوند. از طرفی در بین سرمایه‌گذاران کمتر توصیه معتبری برای سرمایه‌گذاری در نانو وجود دارد و تولیدات تجاری این فناوری محدود می‌باشد. همه این موارد باعث می‌شود تا سرمایه‌گذاران حرفه‌ای دچار تردید شوند.»
GCC در حال تهیه یک سیستم ارزیابی اصولی و منحصر به فرد برای شرکتهای سهامی عام در سراسر دنیا است و فهرستی از شرکت‌هایی را تهیه کرده است که منحصراً در زمینه فناوری نانو فعالیت می‌کنند. این کار امکان ارزیابی فرصت‌های سرمایه‌گذاری را برای سرمایه گذاران حرفه ای فراهم می کند.