افزایش دارایی‌های Power shares به بیش از ۱۰۰ میلیون دلار

Powershares Lux Nanotech Portfolio که یک شرکت مدیریت سرمایه و متخصص در توسعه و مدیریت سرمایه است اعلام کرد که سرمایه‌اش از مرز ۱۰۰ میلیون دلار فراتر رفته است.

واحد مدیریت سرمایه Powershares که یک شرکت متخصص در توسعه و مدیریت سرمایه است اعلام کرد، میزان سرمایه این شرکت در سبد سرمایه Lux Nanotech از مرز ۱۰۰ میلیون دلار فراتر رفته است. Powershares مبتنی بر شاخص Lux Nanotech است. این شاخص شرکت‌های فعال در توسعه، تولید و سرمایه‌گذاری در زمینه محصولات فناوری نانو را ارزیابی می‌کند.
میتونوردان رئیس Lux Research می‌گوید: شرکت Powershares، یکی از معدود راههای بهره‌برداری از اوراق بهادار مرتبط با فناوری نانو برای سرمایه‌گذاری است. این شرکت با پوشش کامل فرآیند تولید از مواد اولیه گرفته تا محصول نهایی، چشم انداز روشنی از تجاری سازی دارد.
Powershares که معاملات خود را از ۲۶ اکتبر سال ۲۰۰۵ آغاز کرده است، تا تاریخ ۳۱ مارس ۲۰۰۶ ، معادل ۱۹٫۸۱ درصد از ارزش سرمایه خالص خود را بازگردانده است.
البته نمی‌توان به عملکرد گذشته به عنوان تضمینی برای نتایج آینده اتکا کرد. برگشت سرمایه و ارزش سرمایه اصلی ممکن است ثابت نمانند و سهام به هنگام فروش یا بازخرید، ارزشی بیشتر یا کمتر از ارزش اولیه خود داشته باشند. برای دیدن ارقام جدیدترین عملکرد ماهانه و اطلاعات مربوط به نوسانات ارزش سهام به پایگاه Powershares. Com مراجعه کنید.