نمایشگاه – هفته نانو – در خوزستان برگزار می‌شود

سازمان آموزش و پرورش استان خوزستان، هفته آینده میزبان نمایشگاه آموزشی – هفته نانو – خواهد بود. باشگاه نانو، متعلق به ستاد ویژه توسعه فناوری نانو، این نمایشگاه را روزهای ۱۶ تا ۱۸ اسفند ماه در تالار فردوسی ناحیه یک شهر اهواز برگزار می‌کند.


سازمان آموزش و پرورش استان خوزستان، هفته آینده میزبان نمایشگاه آموزشی “هفته نانو” خواهد بود.

باشگاه نانو، متعلق به ستاد ویژه توسعه فناوری نانو، این نمایشگاه را روزهای ۱۶ تا ۱۸ اسفند ماه در تالار فردوسی ناحیه یک شهر اهواز برگزار می‌کند.

 ۱۲ نفر از کارشناسان آموزش فناوری نانو، در این نمایشگاه به آموزش مفاهیم و کاربردهای فناوری نانو در صنایع مختلف خواهند پرداخت و برای این منظور، بیش از ۴۰ محصول مبتنی بر فناوری نانو در حوزه‌های بهداشتی و پزشکی، صنایع خودروسازی، منسوجات، ورزشی و.. را به دانش آموزان معرفی خواهند کرد.

 پخش فیلم‌های آموزشی در سینمای نانو و برگزاری مسابقه “جورچین نانو” از دیگر بخش‌های این نمایشگاه است.

باشگاه نانو، همزمان با نمایشگاه شهر اهواز، ۱۲ سمینار آموزشی برای دبیران و دانش آموزان شهرستان‌های آبادان، رامهرمز، دزفول و شوشتر برگزار می‌کند.

 آموزش مفاهیم نانو به دانش آموزان، یکی از لوازم توسعه پایدار و همه جانبه این فناوری است و ستاد فناوری نانو سعی دارد با توسعه فعالیت‌های باشگاه نانو، شرایط را برای تحقق این امر فراهم کند. تهیه محتواهای آموزشی در قالب کتاب، لوح فشرده، بازی و محتواهای اینترنتی، و حمایت مالی و معنوی از برگزاری سمینارهای آموزشی فناوری نانو ازجمله فعالیت‌های این باشگاه است.

 باشگاه نانو تا کنون چهار نمایشگاه آموزشی در استان تهران، یک نمایشگاه در استان خراسان رضوی و یک مورد در استان یزد برگزار نموده است و اجرای چند نمایشگاه استانی را در سال آینده در دستور کار خود دارد.