محصولات فناوری نانوی ایران در نمایشگاه قطر

تعدادی از شرکتها و محصولات فناوری نانوی ایران در قالب یک غرفه در نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران در قطر حضور یافتند. نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران در قطر، روزهای ۲۳ تا ۲۶ اردیبهشت در دوحه قطر برپا خواهد بود. ۱۵۰ شرکت ایرانی در این نمایشگاه حضور دارند.

تعدادی از شرکتها و محصولات فناوری نانوی ایران در قالب یک غرفه در نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران در قطر حضور یافتند.

 روز پنجشنبه همزمان با افتتاح نمایشگاه ، دکتر غضنفری وزیر بازرگانی به همراه خالد بن محمد العطیه ، وزیر امور همکاری های بین المللی و سرپرست وزارت تجاری و بازرگانی قطر از این غرفه بازدید کردند.

توضیحات کارشناسان غرفه نانو در مورد جایگاه این فناوری در ایران و موقعیت ایران در جهان، برای وزیر بازرگانی قطر بسیار جذاب بود.

جناب آقای عبدالله سهرابی سفیر ایران در قطر نیز ضمن بازدید از غرفه فناوری نانو، به طور مفصل با کارشناسان ستاد فناوری نانو و مدیران چند شرکت نانویی گفتگو کردند.

برخی از محصولاتی که در غرفه فناوری نانو به نمایش درآمده است عبارتند از: میکروسکپ STM، دستگاه الکتروریسی برای تولید نانوالیاف، شیشه های کنترل کننده انرژی، نانوجاذب اتیلن برای افزایش زمان ماندگاری میوه ها، نانومواد تثبیت کننده خاک، نانوکاتالیستهای مورد استفاده در صنایع پتروشیمی، لوله های پلیمری بی صدا، منسوجات آنتی باکتریال.

نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران در قطر، روزهای ۲۳ تا ۲۶ اردیبهشت در دوحه قطر برپا خواهد بود. ۱۵۰ شرکت ایرانی در این نمایشگاه حضور دارند.