کاهش آلودگی هوا با سیستم‌های تصفیه نانوئی

امروزه امکان ساخت سیستم‌های تصفیه هوا که قابلیت بالایی در حذف آلودگی‌های هوا و بوهای نامطبوع دارند با بهره‌گیری از فیلترهای نانویی امکان‌پذیر شده است. شرکت پردیس هوا رایحه یکی از شرکت‌های سازنده تجهیزات تصفیه هواست که اقدام به تولید این سیستم با استفاده از فناوری نانو نموده است.

کاهش آلودگی هوا با سیستم‌های تصفیه نانوئی

امروزه امکان ساخت سیستم‌های تصفیه هوا که قابلیت بالایی در حذف آلودگی‌های هوا و بوهای نامطبوع دارند با بهره‌گیری از فیلترهای نانویی امکان‌پذیر شده است.

شرکت پردیس هوا رایحه یکی از شرکت‌های سازنده تجهیزات تصفیه هواست که اقدام به تولید این سیستم با استفاده از فناوری نانو نموده است.

شهرداری تهران، شهرداری مشهد، بهشت رضای مشهد و فروشگاه زنجیره‌ای دیاکو ایرانیان از جمله مراکزی هستند که نسبت به خرید این سیستم جدید تصفیه هوای نانویی جهت استفاده در سرویس‌های بهداشتی و مراکز عمومی اقدام کرده‌اند.

لازم به ذکر است که قرار گرفتن فیلتر‌ها در قسمت ورودی هوا در این دستگاه علاوه‌بر تصفیه هوا، ضریب گندزدایی و باکتری ضدایی دستگاه را نیز بالا می‌برد.

همچنین محلول ضدعفونی‌کننده سطوح، محصول دیگر تولید شده توسط این شرکت است که علاوه‌بر ضدعفونی کردن سطوح، موجب از بین رفتن بوهای نامطبوع نیز می‌شود. این محصول در اماکن عمومی و وسایل نقلیه مانند قطار، هواپیما و اتوبوس قابل استفاده است.

مطابق گفته‌های مسئول این پروژه، این محصول مورد تایید وزارت بهداشت است و تقاضاهایی از سوی شهرداری‌ها برای خرید آن عنوان شده است.