برگزاری کارگاه آشنایی با روش کار میکروسکوپ SEM

شرکت پویاپژوهش نانوفناور با همکاری آزمایشگاه SEM دانشکده معدن و متالورژی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، کارگاه تخصصی با عنوان «آشنایی با روش‌های‌شناسایی نانوذرات با استفاده از دستگاهSEM » را در تاریخ ۱۹ اسفندماه سال جاری در محل آزمایشگاه SEM دانشگاه امیرکبیر، برگزار می‌کند.

برگزاری کارگاه آشنایی با روش کار میکروسکوپ SEM

شرکت پویاپژوهش نانوفناور با همکاری آزمایشگاه SEM دانشکده معدن و متالورژی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، کارگاه تخصصی با عنوان «آشنایی با روش‌های‌شناسایی نانوذرات با استفاده از دستگاهSEM » را در تاریخ ۱۹ اسفندماه سال جاری در محل آزمایشگاه SEM دانشگاه امیرکبیر، برگزار می‌کند. از اهداف برگزاری این کارگاه می‌توان به آشنایی دانشجویان و دانش آموختگان مقاطع تحصیلات تکمیلی با میکروسکوپ الکترونی SEM اشاره داشت.

 

عناوین سرفصل‌های کارگاه که به‌وسیله‌ی مهندس مهدی لو، متخصص و اپراتور دستگاه SEM، ارائه می‌شود عبارتند از:

• آشنایی با اجزای سازنده میکروسکوپ الکترونی SEM

• آشنایی با نحوه تشکیل تصویر در این میکروسکوپ ها

• کارعملی با دستگاه

 

علاقمندان تا پایان وقت اداری روز ۱۸ اسفندماه فرصت دارند نسبت به ثبت نام در این کارگاه اقدام نمایند. لازم به ذکر است، دانشجویان به هنگام ثبت نام از ۵ درصد تخفیف برخوردار خواهند شد. در پایان این کارگاه به شرکت کنندگان گواهی حضور اعطا می‌شود.

دانشجویان و دانش آموختگان می‌توانند، به منظور ثبت نام با شماره تلفن‌های ۴۴۲۱۶۶۰۶ و ۴۴۲۱۶۷۴۶ تماس حاصل نمایند. همچنین ثبت نام از طریق مراجعه به پایگاه اینترنتی www.nptech.ir نیز امکان‌پذیر است.