برگزاری کارگاه آشنایی با ISO9001:2008 از سوی کریدور

کارگاه آموزشی «ISO9001:2008» از سوی کریدور خدمات فناوری تا بازار طی روزهای دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه ۱۶، ۱۷ و ۱۸ اسفند ماه در سالن همایش‌های پژوهشگاه علوم و فناوری رنگ برگزار شد.

برگزاری کارگاه آشنایی با استاندارد ۹۰۰۱: ۲۰۰۸ از سوی کریدور

کریدور خدمات فناوری تا بازار، کارگاه آموزشی «ISO9001:2008» را طی روزهای دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه ۱۶، ۱۷ و ۱۸ اسفند ماه در سالن همایش‌های پژوهشگاه علوم و فناوری رنگ برگزار کرد.

 

این کارگاه آموزشی که به منظور آشنایی و آموزش الزامات و اصول استاندارد «ISO 9001:2008» برنامه‌ریزی شده بود با حضور مدیران و کارشناسان ارشد ۵۰ شرکت دانش بنیان حوزه فناوری نانوی عضو پارک‌ها و مراکز رشد دانشگاهی برپا شد.

 

در این کارگاه آموزشی مهندس امیربیات، مدرس نمایندگی TUV آلمان در ایران، با بیان مفاهیم و تعاریف عمومی مدیریت در سیستم ایزو ۹۰۰۱ نسخه ۲۰۰۸، به بررسی جزییات سیستم مدیریت کیفیت پرداخت. طی روزهای برگزاری این کارگاه آموزشی، سرفصل‌هایی از قبیل مسئولیت مدیریت، مدیریت منابع، تحقق محصول، طراحی و توسعه، اندازه‌گیری، تجزیه تحلیل و بهبود مورد بررسی قرار گرفت. در پایان این دوره ۳ روزه از شرکت کنندگان برای صدور گواهینامه بین المللیTUV ثبت نام به عمل آمد.

 

لازم به ذکر است کریدور خدمات فناوری تا بازار ستاد ویژه توسعه فناوری نانو، در ادامه برگزاری این دوره آموزشی، برگزاری کارگاه آموزشی دیگری را نیز تحت عنوان «ساختار سازمانی» در برنامه‌های آتی خود دارد.